Liigu sisu juurde

See on kiirem viis rasvade põletamiseks, mitte ainult selja pinguldamiseks, vaid ka keha rasva vähendamiseks. Sammud 1. Nüüdsest vähem kahetsust ja rohkem tegutsemist, sest kuigi seljarasva eemaldamine nõuab tööd, pole see võimatu ülesanne. Lükake käed otse läbi pea, kuni käed on täielikult välja sirutatud. Kui soovid süüa ühe jäätise, mõtle, mida selle nimel tegema pead. Hingake sisse ja tõuse aeglaselt, tõstes samal ajal reied põrandast ja rindkere põranda alt.

  • Kuidas rasva tagasi kaotada: 10 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Prinditavad kaalulangus tooriistad
  • Siht - biitseps, triitseps, rind, õlad ja südamik.
  • Parimate kaalulanguse varud
  • 3 parimat võimalust, et kaotada seljapeki
  • Toonimine ja jalgade salendamine
  • Slimming 100 looduslikud maitsetaimed
  • Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Tehke vähemalt 12—15 komplekti mõlemal küljel ja vaadake, kuidas seljarasvast lahti saate. Hantli õlad: See tugevdab õlalihaseid ja vähendab selja ülaosa rasva. Seljarasvast vabanemiseks toimige järgmiselt. Kuidas teha: Hoidke käsivarsi keha lähedal, hoides mõlemas käes 1 kg hantleid?

soza kaalulanguspihusti

Tõstke käsi üles nii, et õlad oleksid kõrvade lähedal. Hoidke õlakehitise positsiooni arvuks viis ja vabastage. Üks kehitab tegelikult õlgu. Korrake harjutust iga päev 10—12 komplekti ja te märkate oma kehas positiivseid muutusi.

Hantli read: Need on üks parimaid seljaharjutusi ning kui need õigesti tehtud, teeb imet selja rasva ja armastuse käepidemete vähendamiseks. Kuidas teha: Hoidke kummaski käes 1 kg hantleid.

Kurvi maha, hoides selja sirgena ja pange hantlid alla, käed sirged ja küünarnukkides pole painutust. See on lähtepositsioon.

Harjutus kõhurasva põletamiseks - tõhus kaalulangus meestele ja naistele

Painutage käsi küünarnukites aeglaselt ja võtke hantlid kehale võimalikult lähedale. Viige see rinnakorvi külgedele.

Korrake regulaarselt 10—12 komplekti ja veenduge, et kogu harjutuse ajal oleks selg sirge. Harjutus veekeetjaga: Veekeetjakellaharjutused kuidas poletada rasva alaselja väga head, et suunata keha üldine jõud, eriti seljapunnid, seljarasv ja kõht. Kannukellad on osa jõutreeningu treeningutest. See on tegelikult veekeetja kuju, mis on suunatud tugevuse, kardio ja kõrge intensiivsusega treeningutele.

Siit saate teada, kuidas seda harjutust alaselja rasva vähendamiseks proovida. Kuidas teha: Asetage veekeetja kelluke enda ette. Nüüd painutage veidi ettepoole ja hoidke kannukelli käepidet kindlalt mõlema käega. Tulge üles ja seiske otse.

Nüüd painutage põlvi veidi ja pöörake veekeetja kella jalgade vahel ette ja taha, kuni tõsta rindkere tasemele.

Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Korrake komplekti ja lõdvestage iga päev. Laske oma kehal seda pisut higistada ja laske sel kõigil põleda. Kõhuõõnsused: Krõbinad on parim seljarasva treening, mis on suunatud kõhurasva ning nii alaselja kui ka ülaselja rasvadele.

Kui seda ei tehta korralikult, võib see kaela ja õlad vigastada. Seega on väga oluline olla krõbistamise ajal ettevaatlik.

KUIDAS TREENIDA ALASELJA RASVA KAOTAMISEKS - TERVIS -

Kuidas teha: Asetage matile lamedaks ja keha puudutage seda täielikult. Nüüd tõstke jalad ettevaatlikult üles ja painutage põlve kohal. Rista käed rinnas. Nüüd tõstke keha rinnast üles. Kael ja pea koos rinnaga peaksid olema põranda kohal. Tulge tagasi algasendisse.

Kuidas treenida alaselja rasva kaotamiseks

Korda krõbinaid komplekti jaoks. Käte ületamine ei põhjusta kaela vigastamist, erinevalt käte hoidmisest kaela tagaosas. Seljarasva vaagnapiirkonnad: Kui soovite kodus rasvaharjutusi proovida, saate seda proovida. See on vapustav harjutus seljale ning kujundab ja toniseerib sind täielikult. See on hämmastav põrandaharjutus seljarasva vähendamiseks.

Kuidas Kaenlaaukude Rasvast Lahti Saada | Tervis ja heaolu

Kuidas teha: Lamake joogamatti või põrandamatti sirge seljaga. Painutage jalad põlvedes ja jalad laiali. Tõstke selg ja kaar üles. Tõstke vaagnapiirkond põranda kohal. Keha peaks olema põlvega õlani sirgjooneliselt. Õlad peaksid olema kindlalt maapinnal ja põlved õhus, jalad kindlalt maapinnal. Hoidke mõni kuidas poletada rasva alaselja kinni ja tulge tagasi algasendisse. Korrake seda 15 kuni 20 komplektiga ja hakake muudatusi nägema.

Tehke seda kahe kuu jooksul.

salendav kere

Kuidas jooga abil vähendada seljarasva: Joogarežiim on tõhusam, et vabaneda selja faktist, võrreldes harjutustega. Vaatame, mis need on ja kuidas neid selja rasva eemaldamiseks teha. Dhanurasana vibu poos : Dhanu tähendab vibu ja yogasana nimi on dhanurasana tähendab vibu kuju või vibu kuju.

Selle joogapoosi eesmärk on vähendada seljarasva, kuna seda tehakse kõhul lamades. Kui teil on küsimus, kuidas vähendada jooga abil seljarasva, siis siin on teie samm-sammuline juhend selle õigeks saamiseks.

kaalulangus 10 paeva jooksul kodus

Kuidas teha: Hingake sisse ja hoidke käsi ja jalgu sirutatuna. Hingake välja ja painutage mõlemad põlved ning sirutage kätega tagasi. Hoidke paremat pahkluu parema käega ja vasak pahkluu vasaku käega. Hingake sisse ja tõuse aeglaselt, tõstes samal ajal reied põrandast ja rindkere põranda alt. Hoidke hinge kinni ja puhake kogu keha kõhul. See on viimane poos või vibu poos. Hoidke, kuni saate ja vabastage asana aeglaselt. Lõdvestu kuidas poletada rasva alaselja hinga normaalselt.

Tõhus treening kõhurasva põletamiseks ja kiire kehakaalu kaotamiseks

See jooga on osutunud tõhusaks ja parandab ka keha üldist jõudu. Marjaryasana-Bitilasana kassi- ja lehmapoos : See on suurepärane venitusjooga seljarasva vähendamiseks ja sobib hästi selja õige kehahoia ehitamiseks. See asana on väga kasulik alaselja toniseerimisel ja tugevdamisel. Kuidas teha: Põlvitage oma neljakesi joogamatt lihtne taimetoitlane kaalulangus. Hoidke peopesad matil kindlalt.

Kaareke oma alaselja ja kere, puusadega kergelt painutades. Pea alla. Seejärel kaareke oma selg uuesti madalamale ja tõstke pea üles. Hingake hõlpsalt sisse ja välja. Korrake 10 kuni 15 komplekti ja lõdvestage. Tulge tagasi sukhasana poseerima või istuge jalgadele poseerima. Tehke seda iga päev hommikul ja vaadake, kui oluliselt kaob seljarasv aeglaselt.

Bhujangasana kobrapoos kõva selja rasva jaoks: Bhujanga tähendab madu või mao ja see asana võtab nime pärast seda, mis tähendab kobra poseerimist või madu poseerimist. See on suurepärane harjutus alaseljale ning on suunatud alaselja rasva ja lihaste jaoks, kuidas poletada rasva alaselja neid seda vähendama ja tugevdama. Kaamera tagakülg annab suurepärase poosi. Kuidas teha:.