Liigu sisu juurde

See viib vaid vigastuste ning kurnatuseni. Loe edasi, et teada saada, mida ta vajab naela kaotamiseks. Huvitaval kombel on kalorit umbes 1 naela rasva kohta.

Kuidas kõht rasva kiiresti põletada

Põhiline Tervis-Sobivus 56 viisi, kuidas kõhurasv kiiresti kaotada ja seda hea eemal hoida Meestel on üsna tavaline, et nad pakivad lisatarvikuid naela nende keskosa ümber.

Tegelikult on keskmine mees täna umbes 24 kilo raskem kui Oleme näinud saledamaid päevi, kuid ärge arvake, et see on sünge lause, mis määrab teid igaveseks turtsaks. Kõhurasva põletamiseks - kiiresti - on kümneid, kui mitte sadu võimalusi. Tõsiasi on see, et kühmu vastu võitlemine võtab erinevaid strateegiaid ja lähenemisviise, sõltuvalt teie geneetikast, ainevahetusest, tahtejõust jne.

See, mis sobib teie semule, ei pruugi olla teie kõigi lahendus. Asjade lihtsustamiseks koostasime palju näpunäiteid, mis aitavad teie olukorda parandada ainevahetuskaotage oma armastus käepidemed ja vabastage kõhulihased.

56 viisi, kuidas kõhurasv kiiresti kaotada ja seda hea eemal hoida

Peate tegema mõned katsed ja vead, et järeldada, millised neist sobivad teile kõige paremini hei, kaalu kaotamine on raske töö. Kuid kui teete selle töö juurde nt lisage igal nädalal mõned neist näpunäideteston teil hea võimalus väiksema vöökoha poole. Kes ütles, et teie hiilgeajad olid minevikus?

How To Get Into Your Peak State Fast - Tony Robbins

Tehke matemaatikat: säästate 41 kalorit iga kord, kui asendate 50g valku võrdse koguse süsivesikutega. Lugege silte Koostisosade loendis vältige kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirupiga toite. Alates Tulge tagumikust maha Tehke iga harjutus istumise asemel seistes. Kuidas eemaldada rasva vadakuvedelikust pingipress? Segage oma liigutused kokku Tõstes sooritage supersette, milles vaheldumisi kasutate alakeha harjutusi ja ülakeha harjutusi.

Nii puhkab alakeha samal ajal, kui ülakeha töötab. See võimaldab teil kiiremini ja tõhusamalt treenida, tehes lihaseid maksimaalselt, seeriate vahel on väga vähe seisakuid, ütleb C.

Craig Ballantyne. Harjutage pimesi Kui kasutate elliptilist treenerit, kuidas poletada rasva kui teie magamine käepidemetest lahti lasta ja silmad sulgeda. Olge ettevaatlik!

hapniku kehakaalu rasva kadu 37 kg kaalulangus

Ilma visuaalse tagasisita peavad teie põhilihased rohkem pingutama, et hoida teid tasakaalus ja põletada rohkem kaloreid. Võta omaks õuetööd Vaadake mis tahes liiki füüsilist tegevust - ka sellist, mida proovite vältida, näiteks muru niitmist - kui võimalust põletada rasva ja konditsioneerida keha.

Veenduge, et kasutaksite niidukit. Suupiste tilli hapukurkidele Neil on üks kalorite kogus viilu kohta. Tehke suuremaid samme Kui kasutate trepironijat, jätke üks viiest sammust välja.

kas kumblustunn poleb rasva valmistamine h rasva poletamine

Seejärel tehke üks suur samm, et naasta oma tavapärase kõndimismustri juurde. See samm värbab täiendavaid lihaseid, suurendades rasva kadu, ütleb Cameron McGarr, C. Rendimotivatsioon Kord nädalas vaadake filmi, mis inspireerib teid liikuma. Näited: Kivine jõusaali jaoksAmeerika lendlehed jalgrattaga sõitmiseksHoosid meeskonnaspordi jaoks ja Tulevankrid ja Piiranguteta mõlemad jooksmiseks.

Kuidas põletada rasva ja saada leevendust

Löö rekord Tehke endale ülesandeks iga treening sama ajaga kaugemale joosta - isegi kui see on vaid kümnendik miilist. See tagab, et kulutate alati rohkem kaloreid ühest treeningust teise. Lõhutage oma söögiplaadid Ja osta väiksemaid.

Nii sööte isegi siis, kui täidate taldriku täis, lõpuks vähem kui see, mida tõenäoliselt oma olemasolevatele vaagnatele kuhjataks. Lõigake süsivesikuid Jah, olete seda kuulnud tuhat korda. Põhjus: see töötab. Tõstke kõigepealt kuidas poletada rasva kui teie magamine, siis jookse Pärast tõstmist - kui olete juba väsinud - südamega tegelemisel on sama kiirusel või intensiivsusel suurem mõju, kui oleksite seda eelnevalt teinud, ütleb McGarr.

Muuda suunda Proovige seda intervalltreeningu trikki elliptilisel treeneril: sõitke 30 sekundit nii kiiresti kui võimalik, seejärel pöörake oma suund kohe tagasi ja sõitke 30 sekundit sama kiiresti vastassuunas. Puhake 60 sekundit ja korrake seda. Teie hoogu peatav jõud ja kaks korda sama vahega kaks korda surnud peatusest täiskiirusele liikumine annab teie rasvapõletuspüüdlustele tohutu termistuva rasva kaotuse nagu, ütleb Alwyn Cosgrove, C.

Täida kiudainerikas toit Pidage neid headeks süsivesikuteks. Nende mass võtab teie maos ruumi, aidates teil end täis tunda ja vähem süüa. Uuringud näitavad, et poisid, kes lisasid dieedile päevas 12 g kiudaineid, kaotasid veerand tolli oma armukäepidemetest, muutmata muidu oma dieeti. Siin on mõned parimad allikad. Teadlased usuvad, et happed nüristavad insuliini naelu ja aeglustavad toidu maost tühjenemise kiirust.

Kääritatud toidud, nagu hapukurk ja jogurt, on samuti head hapud võimalused. Ärge jätke sööki vahele Pikka aega mittesöömine viib keha kataboolsesse seisundisse, see tähendab, et see hakkab energiaks lihaskoe lagundama - ja säästab rasva. Proovige VersaClimberit Mida vertikaalsem olete südame tööd tehes, seda rohkem kulutate kaloreid. Ära ole diivanikartul Kui olete telesõltlane, lisage praegu vaadatud tundide arv ja lõigake kõik kordused välja - isegi kui on mõni Seinfeld peal, mida te pole kunagi näinud.

Kas on võimalik öösel töötada ja kaalu kaotada? Kuidas kaotada kaalu magades

Säästetud aeg veeta jalgadel: õues või jõusaalis. Löö kaalud Kui olete laisk, pole see nii hull, kui te arvate - vaid 10 minutit päevas tõstmiseks, kolm päeva nädalas aitab. Harvardi uuringud näitavad, et minutilise jõutreeninguga nädalas on talje suurus vähenenud rohkem kui peaaegu kõigil muudel muutujatel. Andke kartulid edasi Mis tahes kujul - püreestatud ja küpsetatud, samuti friikartuleid ja kartulikrõpse. Need tõstavad insuliini taset veres, pannes keha lõpetama rasva põletamise ja ladustama hakkamise.

Bataadid on aktsepteeritavad. Neil on rohkem toitaineid ja kiudaineid. Söö pärast tõstmist oma päeva suurim söögikord Toidu seedimiseks kulub kaloreid.

keto kaalulangus 4 kuu jooksul 60 lb kaalulangus

Chug H2O enne sööki Vesi võtab teie kõhus ruumi, mis muudab teid täiuslikumaks ja vähendab söögiisu, ütleb Christopher Mohr, M. Taotle asendusi Iga kord, kui teie restorani eelroog sisaldab pastat, kartulit või riisi, küsige selle asemel köögivilju, ütleb Jeff Volek, Ph.

Liitu liigaga See tähendab, et registreeruge sellise spordiala jaoks nagu softball, kuidas poletada rasva kui teie magamine või isegi kickball. See ajastab treeningud automaatselt teie nädalasse ja kuna olete osa meeskonnast, on teil kaaslaste surve, mis tagab teie jätkuva kuvamise.

Siis, kui soovite ikkagi rohkem, oodake 20 minutit.

Kuidas vähendada kaela rasva

Tavaliselt leiate, et ootamise ajal löövad hormoonid sisse ja vallandavad täiskõhutunde, vähendades soovi selle teise portsjoni järele. Pese hambaid sagedamini Hiljutises Jaapani uuringus, milles osales 14 inimest, leidsid teadlased, et sageli hambaid pesevad mehed olid kõhnemad kui mehed, kes seda ei teinud. Täname seda värskelt värsket maitset, mis võib muuta söögikordade vahel suupisteid vähem tõenäoliseks. Söö tasakaalustamata dieeti Volek ütleb, et jalgrattaga kulutatud kaloraaži järgi nii, et sööd ühel päeval vähem kaloreid ja järgmisel rohkem, hoiab ainevahetuse varvastel.

Ja see tagab rasva kiire põletamise. Peamine: võtke nädala jooksul keskmiselt kalorit päevas. Valige kallak üles Väljas joostes rakendate jõudu maapinnale ja liigutate oma kehakaalu üksi edasi.

Kui jooksete jooksurajal, aitab vöö teid. Inglise uuringus leiti, et jooksulint on peaaegu samaväärne välijooksuga. Jää kaloriteta jookide juurde See tähendab kohvi, teed, dieedisoodat, selliseid segusid nagu Crystal Light ja muidugi vett. Toitumisspetsialistid usuvad, et hommikused toidukorrad aitavad reguleerida insuliini taset ja nälga, nii et olete kogu päeva meeldetuletuse vältel vähem söödud.

Vältige toitu, mis on kotis või karbis Tavaliselt on need kõrgelt töödeldud süsivesikud - toidud, mis tõstavad kiiresti veresuhkru taset ja sulgevad teie keha võime rasva põletada. Suupiste söögikordade vahel See mitte ainult ei takista teid lõuna- ja õhtusöögi ajal raevukalt - ja ülesöömast - ning see sunnib teie keha kogu päeva toitu töötlema, mis hoiab teie ainevahetuse hoogsana. Osta TiVo Ja vaadake ainult saateid, mida salvestate. Reklaamide kaudu kiiresti edasi liikudes ja vaadates ainult neid saateid, mis teile hooajapileti määramiseks piisavalt hoolivad, saate oma telerivaatamist - ja diivanil veedetud aega - vähendada rohkem kui kolmandiku võrra.

Uuringu autor Michael Zemel, Ph. Telli eelroad Kuidas poletada rasva kui teie magamine vältige iga hinna eest leivakaussi. Kui olete restoranis sööma istudes raevukas, tellige kohe kõrvale salat või ainult liha- või köögiviljaroog, selle asemel et neid põhjatuid ja nuumavaid tasuta pakkumisi kiusata.

Pop-maapähklid Pähklitel on väga kõrge küllastumisvõime - see tähendab, et need muudavad teid pärast söömist täiuslikumaks kui paljud teised toidud.

Ja kuigi need on palju kaloreid, näib, et neid kaloreid töödeldakse 5 sooki paevas rasva kadu erinevalt. kuidas poletada rasva kui teie magamine

Kuidas kiiluda ja põletada rasva

Michigani ülikooli teadlased leidsid, et mehed, kes lisasid oma dieedile päevas kalorit maapähklit, ei võtnud üldse liigset kaalu. Jälgi oma kaloreid Saate seda teha ajakirjas, kuid me teame, et seda ei juhtu kunagi. Selle asemel tehke seda veebis, sellisel saidil nagu fitday. Looge lihtsalt tasuta konto, ühendage kogu päeva jooksul söödav toidukogus ja laske tarkvaral täpselt öelda, kui hea või halb te olete. Tee sprindivahesid Stankowski ütleb, et lühikese puhkeajaga lühikeste ja lühikese puhkeajaga sprindid on kõige tõhusam südamehaigus.

Proovige 2: 1 töö ja puhkuse suhet. See tähendab, et sprintige kaks korda kauem kui teie puhkate. Nii et kui läbite jardi sprindi - hea vahemaa alustuseks - 20 sekundiga, siis puhake 10 sekundit ja korrake siis korda.

Külmaga magamine kaotab kaalu ja alasti magamine 2 korda rohkem

Kontrollige oma meeleolu Suupiste soov ei pruugi olla üldse tingitud näljast, vaid pigem üksinduse, depressiooni või ärevuse tagajärjest. Kui avastate end sageli söömas, kui tunnete end vaevalisena või tunnete end pärast sööki õnnelikumana, võib see tähendada probleemi.

Pood üks Kui peate ostma küpsiseid, krõpse või muid töödeldud rämpstoite, siis ostke pigem ühe portsjoniga pakend, mitte suur perekondlik kott. Nii, kui sööte kogu pakendi - ja olgem ausad, teate, et sööte - olete vähemalt oma vöökohale palju vähem kahju teinud. Leia inspiratsiooni Tehke endast reisi alguses särgita digitaalne pilt. Iga paari nädala tagant tehke edusammude pilt, et oma areng visuaalselt dokumenteerida.

See aitab teil vastutada. Minge kaugusele Tehke intervallid määratud kaugusele, mitte määratud ajaks. Vastasel juhul sõidate väsinuna lühemaid sprinte, vähendades põletatud kalorite arvu, ütleb McGarr.

  • Ma alustan oma kaalulanguse reisi
  • Rasva poletamine kogu keha
  • Ilu Kõhuosa on üks meie keha konfliktsemaid piirkondi, just selles piirkonnas kipub istuvast elust ja halbadest toitumisharjumustest põhjustatud rasva kogunema.

Petta üks kord nädalas Kasutage sööki kui tasu nädalase raske töö või ühe projekti lõpuleviimise kuidas poletada rasva kui teie magamine, millest olete kartnud. Inimestel on hea puhata üks toidukord nädalas süütundeta, ütleb Lexingtonis Kentucky ülikooli metaboolsete uuringute rühma direktor James W.

Rida taevasse Iga kord, kui olete sõudmismasinal lõpetanud 10 kordust, tõstke kahel järjestikusel kordusel käepidemed otse üle pea - küünarnukke painutamata - enne normaalsele sõudmisvormile naasmist. See töötab teie õlgadel ja seljal ning jalgadel raskemini, kuna need peavad tootma rohkem jõudu, et anda teile hoog liigutuse sooritamiseks, ütleb McGarr. Tundub, et saia ja rafineeritud teraviljade kalorid lepivad lihtsalt vöökohale rohkem kui teiste toiduainete kalorid, ütleb uuringu autor Ph.

Katherine Tucker. Jälgige portsjonite suurust Enamik inimesi, kes on kogu elu olnud kõhnad, mõistavad portsjoni suurust palju paremini kui ülekaalulised, ütleb Rhode Islandi ülikooli kinesioloogia osakonna professor PhDD Deborah Riebe.

Kui nad lähevad välja sööma, küsivad nad palju tõenäolisemalt kohe koerakotti või jätavad toidu oma taldrikule koristamise charlene white kaalulangus. Ära kunagi keela endale lemmiktoitu Siin on kuidas poletada rasva kui teie magamine kui rühm Suurbritannia teadlasi käskis 30 naisel šokolaadist hoiduda, pakkis nad siis kraamiga täidetud ruumi; naised näksisid hammustust palju tõenäolisemalt kui üksikisikud, kellele käsku ei antud.

Süüdistage keelatud veetlust: mida rohkem ütlete endale, kuidas poletada rasva kui teie magamine ei saa süüa midagi, mida armastate, seda rohkem soovite seda. Liiguta ennast üle Sõudmismasinal harjutades proovige seda intervalltreeningut: sõudke 60 sekundit, märkige masina kaugus ja seejärel puhake 60 sekundit.

Korda, ainult seekord, sõudke 55 sekundit ja proovige sobitada kuidas poletada rasva kui teie magamine parem oma distants esimest korda. Puhka 55 sekundit, seejärel korda, vähendades aega 50 sekundini.

  • Fat burning foods tips
  • Kuidas eemaldada ekstra kohtu rasva
  • Kuidas kaotada kaalu magades Kas on võimalik öösel töötada ja kaalu kaotada?