Liigu sisu juurde

See diagramm soovitab treeningu jaoks erinevaid pulsivahemikke sõltuvalt eesmärgist. Kuid mitte kõik ei tea, et treenime erinevate taktide jaoks erinevalt.. Tahad rasva kaotada, säilitades samal ajal oma lahja kehamassi. Pulsitsoonid treeningu ajal Naiste seas Puhkeolekus kulub keha loomuliku ja stressita töö jaoks õrnem sugu vähe rasva. Ainult fakt, et on hommik või lõunaaeg, ei tähenda, et peaksid sööma ka siis kui pole näljane. Pulss, millega see juhtub, on inimeseti erinev.

Kui ei, siis on see artikkel just sulle!

poletage habeme rasva

Küllap mõtled nüüd — hullumeelsus, tühja kõhuga sõita, kust mu keha siis kütust saab! Aga keha on vastupidavam, kui arvata võiks.

kaotus kaalu ambani

Proovi ja näed ise. Allpool on 5 teaduslikku põhjendust, miks tasuks teha just nii. Rasv põleb kiiremini Loogika on lihtne — kui kehale ei anta enne sõitu kütust, peab ta energia saamiseks kasutama oma rasva.

termogen fat burner

On see ka tegelikult nii? Suurbritannia Bathi Ülikooli teadlased usuvad, et on küll. Nad lasid rühmal ülekaalulistel meestel teha 2 × 60 minutit kardiotrenni. Esimene trenn tehti pärast tunnist paastu ja teine pärast kcal hommikueinet, mis koosnes maisihelvestest, röstsaiast ja apelsinimahlast.

Mis on pulss

Tulemused näitasid, et pärast paastu ekspresseerusid rasvapõletamist reguleerivad geenid märksa aktiivsemalt. Järelikult ei aita sel viisil treenimine mitte ainult trenni ajal rohkem rasva põletada, vaid sel on ka pikaajalisem mõju. Kasvuhormooni toodang suureneb Uuring näitas, et tunnine paastumine võib suurendada kehas kasvuhormooni toodangut kuni 20 korda.

Aga miks? Sest kasvuhormoon aitab kehal toota lihasrakke, põletada rasva, tugevdada luid ning pikendada eluiga.

KÕHULIHASTE JA ÜLAKEHA RINGTRENN KODUS! 💪 *TEE KAASA*

On teada, et sarnast mõju avaldavad ka piisav uni ja jõutreening, nii et maga end enne tühja kõhuga sõitmaminekut korralikult välja ja saad veelgi parema tulemuse! Glükogeeni salvestamine paraneb Uuringud näitavad, et tühja kõhuga treenimine aitab tõhustada glükogeeni salvestamist lihastesse.

Samal teemal

Põhimõtteliselt tähendab see, et kui sõita enne sööki, õpetab kõht kehale, kuidas olemasolevaid glükogeenivarusid paremini ära kasutada. Sellest on kasu ka edaspidistel sõitudel — isegi kui kõht on täis, oskab keha oma varusid tõhusamalt hallata.

  1. Lühidalt: joo ja mölla!
  2. Lihtne 5-etapiline õpetus oma 6-paki kiireks avaldamiseks - Elu -

Maksimaalne hapniku tarbimine suureneb Uuringud näitavad, et tühja kuidas poletada rasva lihtne viis sõitmine võib aidata parandada kestvusspordi üht olulisimat saavutuseeldust ehk maksimaalset hapnikutarbimist! Kui keha kasutab kütuseks rohkem rasva, peab ta sellega kohanemiseks suurendama mitokondrite arvu.

kuidas rasva poletada

See parandab keha võimet treeningu käigus hapnikku omastada ja tarbida. Kiirem taastumine Kasvuhormooni toodangu suurenemine, glükogeeni tõhusam salvestamine ja kokkuvõttes tõhusamalt töötav keha tähendab, et näljasena sõitmine toetab ka treeningust taastumist. Ühes uuringus leiti, et näljasena tehtud kestvustrenni järel võib lihasvalkude sünteesimine reaktiveeruda kiiremini kui pärast süsivesikute söömist ja treenimist — see tähendab, et tühja kõhuga taastub keha kiiremini.