Liigu sisu juurde

Küsimus Ma ei kanna varrukateta riideid, sest mu kätes on liiga palju rasva. Söö korralikult puuviljadest, köögiviljadest ja valkudest koosnevat dieeti, mis aitab rasva asemel lihaseid üles ehitada. Mida sa vajad. Vältige soodsat, suhkrut magusat, küpsetatud küpsetatud, milles on palju rasvasisaldust.

Kükitama jalad laiali ja kaal Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade põletamiseks jalgades Ärge unustage oma dieeti jälgida Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades Ilma füüsilise treeninguta on võimatu saavutada piisavat keharasva tarbimist ja lihaste optimaalset toniseerimist, seetõttu on see üleliigse rasvumise kaotamiseks selles valdkonnas hädavajalik. Selle saavutamiseks on vaja kombineerida südame-veresoonkonna aktiivsus vastupanuharjutustega, see tähendab nendega, milles kasutatakse masinaid, raskusi või seeriaid, mis töötavad meie enda kehaga.

on rasvapoleti loomulik

Samuti on oluline, kuidas need kaks ühendame, nii et siin on põhjus. Südame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida? Kui teie eesmärk on põletada jala rasva või mõnes muus kehapiirkonnas, on oluline, et saaksite aru, kuidas sooritada mõlemaid harjutusrühmi parim viis rasva poletamiseks ja toonides millal peaksite neid igaüks sooritama.

  1. Kuidas rasva tagasi kaotada: 10 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  2. Kaalulangus lisa riley

Kardiovaskulaarne koormus Jooksmine, ellips, rattasõit või ujumine on ühed kõige tavalisemad südame-veresoonkonna harjutused. Seda tüüpi tavad põletavad kaloreid ja suhkruid, kuid selleks, et need aitaksid meil rasva põletada, peame neid ka tegema suure intensiivsusega intervallid, see tähendab, et vaheldumisi mõõdukat rütmi intensiivsega või säilitage intensiivne rütm vähemalt 20 minutit.

Seda tüüpi treeningud soosivad liigset hapnikku, mis on tarbitud pärast treeningut, selle lühend EPOC.

kuidas slim maha oma talje ja reied

See tähendab, et kui oleme füüsilise tegevuse lõpetanud, vajavad lihased taastumiseks hapnikku ja selle saavutamiseks kulutavad nad kaloreid mitu tundi või tundi pärast treeningut.

Need selle aja jooksul tarbitud kalorid pärinevad eriti rasva ladestumine parim viis rasva poletamiseks ja toonides kehas ja mitte glükoosiallikatest, mida kasutatakse siis, kui me trenni teeme, kuid mitte tingimata taastumise ajal.

juuni shannoni kaalulangus

Vastupanuharjutused Toonitud ja tugevate lihaste tagamiseks on hädavajalik vastupanuharjutused, raskuste või masinate kasutamine; need ei põle aga nii palju kaloreid ega glükoosi kui kardiovaskulaarsed. Miks me vajame neid jalarasva põletamiseks? Noh, kuna nende harjutuste käigus saadud liigne hapniku tarbimine pärast treeningut KOK on üsna suur kasutab ära kogunenud rasvavarusid hapniku tootmiseks, mida meie lihased peavad taastuma.

Muidugi, mida intensiivsem on treening, seda rohkem rasva me hiljem põletame. Seda tüüpi harjutuste läbiviimiseks ja heade tulemuste saavutamiseks on oluline: Tehke kordusi intensiivselt, ilma puhkamata ja seeriaid aheldamata. Kui otsustate kasutada raskusi, on oluline, et kaal oleks sobiv. Harjutusel peaks olema kergeid raskusi, kuid see ei tohiks tähendada liiga suurt tööd, muidu kurnate lihase väga kiiresti ära, riskides sellega, et teete end vigastatuks.

10 tõhusat rasvapõletuse kaalulangetamise harjutust, mida kodus teha - Elu -

Ärge kunagi treenige sama lihasrühma kaks päeva järjest, alati on soovitatav iga treeningu vahele jätta üks päev. Kükid, ideaalne jalgade vastupanuharjutus Nüüd, kui teil on alus jalgade rasva kaotamiseks, peaksite hakkama harjutusi praktikas rakendama.

Sellisel juhul on kükid ideaalsed töötamiseks reied, tuharad ja alaselg, aidates toonust, põletada rasva ja parandada rühti. Nende korrektseks teostamiseks peate oma tuharad hästi välja võtma ja kummarduma, tagades, et põlved ei ületaks kunagi jalaotsi, sest ainult nii kaitsete oma liigeseid. Teeb 3 komplekti 10 kordust igaüks puhkamata, seega optimeerite selle harjutuse rasvapõletusefekti.

Külgmine jalg tõuseb puusadele Kui otsite põletada puusa piirkonnas rasva ja kardetud kabuuridele maha lõigatud, on see ideaalne harjutus. Heitke külili ja tõstke ülemine jalg, tehes 15 kordust. Seejärel vahetage küljed ja tehke veel 15 kordust vastassuunalise jalaga.

  • Parimad viisid kõhu, käe ja jalgade rasva kaotamiseks 8 nädala jooksul - Sobivus | Mai
  • Ilu Sa soovid põletada rasva kiiremini?
  • Lisa sooviloendisse Installi See rakendus kogub parim õppevideoid õppida, kuidas rakendada rasva põletamine treeningu ja tasuta muusika aeroobika treening kodus ja alustada oma igapäevase treeningu koolitus kaalulangus ilma toitumist see app on täiuslik teile.
  • Otsing Lisage uus küsimus Küsimus Kuidas kaalust alla võtta vaid õlavarred ja reied?
  • Kuidas kaotada õlavarre rasva: 12 sammu (piltidega) - Ülakeha Tugevdamine Ja Toonimine
  • Rasvapõletus tuleb ainevahetusest.
  • Kay robertsoni kaalulangus

Puhkamata peaksite tegema 4 komplekti 15 kordust mõlemal küljel. Sel moel tunnete, kuidas lihas intensiivselt töötab, mis tähendab tulevikus rasva kadu. Kui soovite teada, kuidas jalgadelt rasva kiiresti põletada, peate meeles pidama, et puusale keskendunud harjutused ei saa puududa.

Tugevate rasvavabade jalgade jaoks Jalade rasva põletamiseks mõeldud harjutuste kaalulanguse hupata starterid ei saa unustada ka kopse, kopse ega kopse, sest need sobivad ideaalselt koo reied ja tuharad.

Nipid rasva põletamiseks

Seda seetõttu, et need harjutused nõuavad intensiivset lihaskoormust, mis võimaldab meil saavutada suurepäraseid tulemusi. Toetage ühte jalga ettepoole, tagades alati, et teie põlv ei ületaks kunagi jalaotsa.

  • Kuidas saada väiksemaid puusasid: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Enamik tervihoiutöötajaid oovitab liada nädala vähemalt minutit või umbe 2 ja pool tundi mõõduka inteniivuega kardiot.
  • Rasva programm jõusaali eemaldamiseks tüdrukule Danabooli rasvade põletamine Põletamine nahaaluse rasva kõhu; Esimene etapp koolitus - see on rasvade põletamist ja aluse tahke lihaste.
  • Kükitama jalad laiali ja kaal Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade põletamiseks jalgades Ärge unustage oma dieeti jälgida Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades Ilma füüsilise treeninguta on võimatu saavutada piisavat keharasva tarbimist ja lihaste optimaalset toniseerimist, seetõttu on see üleliigse rasvumise kaotamiseks selles valdkonnas hädavajalik.
  • Danabooli rasvade põletamine
  • Я родила детей от троих отцов и никогда не была невестой.
  • Kuidas poletada rasva lahti

Siis peate minema üles ja pöörduma tagasi algasendisse. Peate esinema 3 komplekti 10 kordust mõlemal jalal ja vahelduvad jalad, et puhata ühte, samal ajal kui te teist töötate. Pidage meeles, et rasvade tarbimise paremaks saavutamiseks on soovitatav seeriate vahel mitte puhata. Vertikaalne jalg tõstab See pilateses laialdaselt kasutatav harjutus aitab töötage reie piirkonnas, õnnestub võita vastupanu ja tooni meie jalgadele, edendades samal ajal rasvumise tarbimist ja parandame oma vereringet.

kas rasvapoleti kaadrid on ohutud

Heitke pikali matile ja tõstke jalad nii kõrgele kui võimalik, ilma põlvi painutamata. Hoidke seda poosi 30 sekundit, laske aeglaselt alla ja puhake 5 sekundit.

Korrake liikumist uuesti ja ärge peatuge. Parim asi, mida teete 3 komplekti 30 sekundit. Kükitama jalad laiali ja kaal Erinevalt tavalistest kükitustest, mis töötavad eriti reied ja tuharalihaseid, töötate ka avatud jalgadega kükituste korral reie siseküljed, mida tuntakse adduktoritena, mis on kalduvus rasva kogunemisele ja lõtvusele.

Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades

Raskuse kasutamine aitab muuta liikumise intensiivsemaks ja efektiivsemaks, saavutades paremaid tulemusi. Selle harjutuse tegemiseks peate oma jalad laiali sirutama, tagumiku tagasi tooma ja veenduma, et põlved ei ületaks teie jalgade palli.

Seejärel laske end alla ja naaske kiirete liikumistega algsesse asendisse, sooritades 20 kordust. Valige vähemalt 2 kilo raskust ja tehke 3 komplekti 20 kordust, iga komplekti vahel on ainult 5 sekundit.

Kuidas jalgadelt rasva põletada

Kas soovite oma jalgade määratlemiseks veel ühte treeningkorda? Sellisel juhul ärge jätke kasutamata järgmist linki. Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade põletamiseks jalgades Parimad kardiovõimalused, kui mõtlete, kuidas jalarasva pohirasva kaotus, on jalgrattasõit, köie hüppamine, elliptiline kihutamine, jooksmine või ujumine.

Kuid eesmärgil kõrvaldada rasvumine, peaksite koolituse ajal järgima järgmisi juhiseid: Soojendage 5 minutit jooksulindil, kõndides kiires tempos ja nõlval. Selleks saate kasutada ka elliptilist.

Parimad viisid kõhu, käe ja jalgade rasva kaotamiseks 8 nädala jooksul Kaalukaotuse osas tahavad kõik kiiresti kaalust alla võtta! Kuid see on järkjärguline protsess. Kaalu kaotamisel peate järgima dieeti, mida te järgite, ja treeningprogrammi, mis aitab teil lihaseid ehitada ja rasva põletada.

Siis peate esinema vastupanuharjutuste sari. Oluline on alustada treeningut seda tüüpi harjutustega, et alustada jalgade lihaste tööd ja põhjustada kalorite tarbimist. Kui teie keha on juba "kuum", on aeg seda teha lõpeta kardiotreening.

Sooritage 2 või 3 korda nädalas kardiovaskulaarseid harjutusi, millega saate säilitada pidevat intensiivset rütmi; ellipsikujuline või jalgratas on suurepärased alternatiivid. Alati hoolitsedes selle eest, et teie rütm oleks teatud intensiivsusega, peaksite seda tüüpi kardiovaskulaarseid treeninguid tegema 30—45 minutit.

Account Options

Võite valida kõrge intensiivsusega intervalltreeningu üks või kaks korda nädalas. Need seansid ei tohiks kunagi kesta kauem kui pool tundi ja peaksid alati hoidma mõõdukat tempot 2 või 3 minutit. Siis saate tempot tõsta ja hoida seda intensiivsemalt 30 sekundit, enne kui naasete mõõdukale tasemele jne. Selleks võite kasutada jooksulint, elliptilist, jalgratta- või hüppenööri alati, kui liigesed seda võimaldavad.

Teie elg on kaalulangetamie kava ük rakemaid kohti ravade toonimiek ja kaotamiek.

The harjutused jalgade rasva põletamiseks Need võivad tunduda intensiivsed ja nõudlikud ning tegelikult on nad selle rütmiga siiski oodatud tulemused ja parim viis rasva poletamiseks ja toonides jälgida, kuidas pideva tööga teie keha üsna kiiresti muutub. Kui soovite teada saada, millised on parimad südameharjutused kehakaalu langetamiseks, siis ärge jätke kasutamata seda üht oneHOWTO artiklit.

Ärge unustage oma dieeti jälgida Seda tüüpi koolitust on mõttetu järgida, kui otsustate iga päev koju jõudes süüa rasva täis toitu, kuidas libiseda oma puusad kiiresti, maiustusi ja suupisteid.

Peate ka õppima kontrollida rasva olemasolu oma dieedil valides: Tervislikumad ettevalmistused: grillimisel, ahjus või aurutades küpsetamine on parimad võimalused. Pange praetud toidud kõrvale ja näete, kuidas kogu keha teid tänab.

mystyleevent.com

Söö igal söögikorral süsivesikute asemel värskeid köögivilju. Kui valite süsivesikute kasuks, eelistage alati täisteratooteid, näiteks riisi või täisterapastat.

parim sooki prep poletada rasva

Söö rohkem puuvilju ning vähem maiustusi ja saiakesi, kuna need on koormatud suhkru ja rasvaga. Vähendage rasvade valkude, nagu vorstid, vorstid või sobimatu liha, valimist ja valige lahjemad, näiteks kana, kalkun, tailiha või veise lahjad jaotised ja kala.

Valige lihtsad ja tervislikumad toidud, mis aitavad teil korralikult süüa, maitsega, kuid ilma liigse rasvata. Kõik need soovitused võimaldavad teil muuta oma elustiili ja saate samal ajal tervislikult soovitud jalad ja kuju.

Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas jalgadelt rasva põletada, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria. Loe Edasi.