Liigu sisu juurde

Õige tehnika on palju olulisem kui kangi kaal ja liikumise kiirus. Pealegi ei piisa rasvapõletuseks ainuüksi treenimisest. Nii välistad ka selle, et sinu teised südamest kaugel asuvad kehaosad nagu varbad ja sõrmed külmetama ei hakkaks.

Kuidas põletada nahaalust rasva?

Kuidas põletada nahaalust rasva? Kaalu kaotamiseks nahaaluse rasva, mitte vee ja lihaste kaudu, peate korralikult sööma ja treenima. Oluline on mõista, et rasvapõletus on pikaajaline protsess, mis nõuab distsipliini ja järjekindlust.

alton brown kadu kaal kaalulangus menstruaaltsukkel

Ja ükskõik kui palju me tahame kiiresti kaalu kaotada, ei suuda me keha petta ja enda kahjustamine on lihtne. Põletagem mõtetes nahaalust rasva! Kõige levinum viga kehakaalu kaotamisel Paljud teevad toitumises esimese ja väga olulise vea - nad vähendavad toitumist oluliselt ja lähevad madala kalorsusega söögikordadele — kilokalorit. Samal ajal õnnestub neil ikkagi läbi viia paastupäeva. Rasvapõletuse alustamiseks piisab, kui lõigata tavaline toitumine kcal võrra ja lisada füüsiline aktiivsus.

Kuid me tahame kiiremini kaalust alla võtta ja vähendame dieeti kilokalori võrra.

Termodünaamika seaduste kohaselt peaksite nädala jooksul iga päev tarbima kalorit vähem kui vajate, siis peaks teoreetiliselt nädala lõpus kaotama 0,5 kg rasva. Topeltita see summa ja sa kaotad 1 kg. Kuid toitumisspetsialistid on juba ammu teadnud, et see lähenemine ei toimi ja selline rasvapõletusprogramm valmistab ainult pettumust.

Uuringud on näidanud, et niipea kui toit siseneb inimkeha bioloogilisse süsteemi, hakkavad mängu lisafaktorid. Seetõttu ei saa kõike taandada kulutatud kalorite arvu lihtsale arvutamisele, mis kadus koos 0,5 kg rasvaga. Dr Benardot Georgia ülikoolist testis kahte võimlejate ja jooksjate rühma. Tulemused olid vapustavad.

  1. Rasva kohu kulma poletamine
  2. И Творец.

Sellel rühmal, kes tarbis vähem kaloreid, oli väiksem keharasva protsent kui esimesel rühmal, kes tegelikult sõi vähem toitu. Tema järeldus oli, et kui inimene tarbib liiga vähe kaloreid, aeglustub puhkeolekus energiakulu. Kui palju kaloreid tuleks dieedis vähendada? Tegelikult peab naine kalori puudujäägiks ideaalselt neid, kes soovivad võimalikult palju rasva põletada võimalikult lühikese aja jooksul.

Nii et unustage madala kalorsusega dieet.

Kui vähendate dieeti naiste või meeste kalori kohta, saate hoida ainevahetuse kiirust piisavalt kõrgel, et jätkata rasva põletamist kiires tempos. Lisaks vajate piisavalt energiat, et pingelise füüsilise tegevusega toime tulla ja tunnete end endiselt hästi. Valige sobiv söögikordade arv, kuid ärge lubage söögikordade vahel pikki pause, et mitte ülesöömist esile kutsuda.

Joo vähemalt 2 liitrit tavalist vett päevas, väikeste portsjonitena kogu päeva jooksul.

Kägu

Söö lihtsate süsivesikute ja suhkrute asemel keerulisi süsivesikuid ja kiudaineid ning söö kindlasti päevas vähemalt 1—2 grammi valku 1 kg kehakaalu kohta. Sööge kindlasti hommikusööki, sest esimene söögikord määrab tooni kogu päevaks. Lisaks vähendab hommikusöök päeva jooksul ülesöömise riski. Võtke iga päev vitamiine ning oomega 3 ja 6 rasvhappeid. Kaalukaotuse jaoks on oluline magada vähemalt 7 tundi päevas.

See tähendab, et õige toitumine on rasvapõletuse kõige olulisem aspekt. Lisaks on koos õige toitumisega oluline läbi viia ka õiged treeningud, mille eesmärk on nahaaluse rasva põletamine ja lihasmassi suurendamine. Kehaline aktiivsus nahaaluse rasva põletamiseks Kehaline aktiivsus on oluline kehakaalu kaotamiseks, kuid treenimine ei aita teil kaalust alla võtta, kui toitumine on kehv.

Compression Põletada Rasva Üle Põlve Sokid Magab Üleöö Naiste Salendav Sukad uusaasta Sokid

Pealegi ei piisa rasvapõletuseks ainuüksi treenimisest. Igapäevaelus on vaja veelgi rohkem liikuda. Seega on rasvapõletuseks kehalise aktiivsuse komponendid: anaeroobne treening lihaste kaotuse vältimiseks; aeroobne treening aeroobse vastupidavuse ja rasvapõletuse parandamiseks; leibkonna tegevus kalorikulu suurendamiseks.

kondimine 20 miili nadalas kaalulangus rasva kadumise vein

Anaeroobne koolitus Harjutuste seeria simulaatoritel, hantlitega ja kangiga või ketikellaga, mille jaoks keha võtab töötavatest lihastest energiat hapniku osaluseta. See on üldtuntud jõutreening jõusaalis, kus pärast komplekti komplekteerimist puhata ja seejärel trenni naasta.

Teema: Kuidas rasva põletada?

Maailma Terviseorganisatsiooni WHO andmetel peaksid täiskasvanud tegema vähemalt poletage pehme rasva korda nädalas keskmise intensiivsusega jõutreeninguid. Optimaalne on teha treeningut nädalas. Algajad saavad alustada kahe treeninguga ja nende arvu suurendada, kui nad saavad rohkem treenida.

Aeroobsed treeningud Selliseid treeninguid saab teha südame-veresoonkonna seadmetel või omaenda keharaskusega.

aeg slim alla kaalulangus vernon bc

Aeroobika hõlmab jooksmist, kõndimist, jalgrattasõitu, ujumist, tantsimist ja mitmeid rühmategevusi. WHO andmetel peavad täiskasvanud tegema minutit aeroobset treeningut nädalas. Ja vastavalt Ameerika spordimeditsiini kolledži andmetele nõuab kaalukaotus — minutit aeroobikat nädalas.

  • Kuidas rasva põletada? - Perekooli Foorum
  • Tcm slim kaalulangus magnet plaastri ulevaade
  • Vinni-Rakvere talvejooks.

Kardio minimaalne kogus nädalas on minutit. Aeroobseid treeninguid saab teha pärast jõutreeningut - minutit ja eraldi päeval - minutit. Kodumajapidamiste tegevus See on tegevus, mis võimaldab teil kulutada rohkem kaloreid - kõndimine, poletage pehme rasva, lifti mahajätmine astmete kasuks, koera jalutamine.

Istuvatel inimestel on lühikestest minutilistest pausidest päevasel ajal uks nael rasva kadu tegemisel tohutu kasu.

See säilitab väikese treeningstressi, mis võimaldab teie kehal põletada rohkem kaloreid.

Kuidas külmaga rohkem rasva põletada?

Teie keha harjub stressiga, poletage pehme rasva et püüdke igal treeningul ennast ületada; Jõutreeningu kestus ei tohiks ületada 60 minutit. Pärast esimest koolitustundi väheneb selle efektiivsus, halveneb tähelepanu kontsentratsioon ja suureneb vigastuste oht; Kontrollige poletage rasva maapahklivoigaga oma treeningutehnikat.

Õige tehnika on palju olulisem kui kangi kaal ja liikumise kiirus.

  • Kuidas Põletada Nahaalust Rasva? | Artiklid
  • Oosel slim alla
  • Ma nüüd üritan maru kiirelt ja karmilt selle teemaga ühele poole saada, seega, kui sa viimase Titanicu ajal lahistasid nutta, siis enne selle postituse lugemist haara kohe salvrättide pakk kõrvale, sest see on karmim, kui sinu mistahes seebikad.

Neid soovitusi järgides saate vabaneda nahaaluse rasva kujul olevatest lisakilodest ja tugevdada lihasmassi. Autor: Aniri G. Liikumine on elu.