Liigu sisu juurde

Kui glükoos pole hõlpsasti kättesaadav, lagundatakse glükogeen lihastesse ladestunud glükoosipolümeerid glükoosiks ja muundatakse kasutatavaks energiaks. Tagasi üles. Dieedipidamisel on hädavajalik juua rohkelt vett.

poletage rasva 24 tunni jooksul

Väga lihtsustatult öeldes on see siis, kui inimene kasvatab jõudu, lisamata mahukaid lihaseid, või kui ta ehitab lihaseid rasva lisamata. Kaks vajalikku kohandust on veenduda, et kalorite tarbimine on teatud päevadel õige, ja veenduda, et kehtiv treeningkava on kasulik.

  1. Kuidas eemaldada ekstra rasva kaest
  2. Alusta rasva poletamise ulevaadet

See juhend aitab teil teada saada, mida peate keha ümberkomponeerimisel pildistama. Keha taastamise dieet See on keha ümberkomponeerimisel kõige olulisem tegur. Kuigi ka treeningprogrammi muutmine on suur osa muutustest, on dieedil endiselt võtmetähtsus.

poletage rasva 24 tunni jooksul

Enamikus dieedivormides on tegemist mingisuguse rattasõiduga. See on toitumise muutmine teatud päevadel. Seda võiks reguleerida perioodiline paastumine, ketogeenidele keskendunud dieet või süsivesikute tagasilaadimine.

Mis on paastunud süda?

Kõik seda tüüpi dieedid kasutavad rattasõiduks erinevaid parameetreid, kuid üks ühine omadus on see, et nad nõuavad, et sööksite rohkem süsivesikuid ja kaloreid just nendel päevadel, millal te treenite, kui päevadel, mida te ei treeni. Tõeline võti on see, et sööte rohkem trenni sisaldavatel päevadel ja vähem päevadel, mis seda ei tee. Kuid hiljem tulevad nad koju ja veedavad oma vaba aja tahvelarvutiga ühenduse loomisel, televiisorit vaadates jne.

Sellisel käitumisel ja nendel harjumustel on negatiivsed tagajärjed, nagu diabeet, südameprobleemid, seljavalu, nägemishäired või ülekaalulisus ja rasvumine. Kuidas töö ajal kaalus alla võtta Õnneks on ülekaalulisuse ja muude terviseprobleemide vältimiseks võimalik muuta rida harjumusi, mis minimeerivad istuva töö negatiivset mõju.

Nii et kui veedate pikki tunde oma töö juures istudes ja soovite mitte kaalus juurde võtta ning rasvade kuhjumist vältida, võite järgida neid näpunäiteid.

Üks parimaid viise basaalse ainevahetuse suurendamiseks on NEAT Non-Exercise Activity Thermogenesismis on lihtsalt igapäevased tegevused, mida me teeme ja mis mõjutavad põletatud kalorite hulka. Näiteks trepist üles ronimine või tööle kõndimine. Seega, kui teie kontor asub kuuendal korrusel, ärge kasutage lifti. Samuti, kui suudate autost hoiduda ja tööle sõita, suurendate NEAT-i ja seega ka põhiainevahetust ja kalorite põletamist.

Saage tööpäeva jooksul vormi? See on võimalik: me selgitame, kuidas.

Kuid mitte kõik liikumisviisid ei aita meil kaloreid samal viisil tarbida. Kaalutreening aitab lihaseid kasvatada, mis tähendab, et mida rohkem lihasmassi, seda rohkem kulutatakse puhkeseisundis kaloreid.

poletage rasva 24 tunni jooksul

Lisaks soosib intensiivsustreening ka treeningujärgse rasva põletamist, nii et pärast treeningut jätkame järgmise 24 tunni jooksul kalorite põletamist. See tähendab, et samal ajal kui me töötame istuval viisil, kasutab meie keha seda ära, taastades lihaskoe ja põletades kaloreid.

Keha taastamise dieet

Maga korralikult Treener Jennifer Coheni selgitusel alahindavad inimesed une väge. Peale rasvapõletusvõime languse muudab vähene uni sind kogu päevaks uimasemaks ja aeglasemaks ning võib suurendada rasva kogunemist vööpiirkonda.

Maga iga öö vähemalt seitse tundi, et keha saaks piisavalt puhata. Joo vett Treener Valerie Walters toonitab, et vee joomine on ainevahetuse kiirendamiseks möödapääsmatu.

Ka siis, kui ilm on muutunud väga külmaks! Utah ülikoolis tehtud uuringuga leiti, et klaasi päevas vett joonud inimesed põletasid rohkem rasva kui need, kes jõid ainult 4 klaasi vett.

poletage rasva 24 tunni jooksul