Liigu sisu juurde

Väldi kiireid süsivesikuid, sest need panevad veresuhkru taseme üksnes üles-alla kõikuma, tekitades magusaisu. Äkki sa vaid arvad, et toitud väga tervislikult ja treenid korralikult?

Kahtlemata on meie kõhupiirkond keha kõige kriitilisem osa kuhu koguneb rasv nii, et me sellest arugi ei saa.

saidi Kremli kuidas kaotada kehas olev patsient toitumine

Mida saaksid aga selleks teha ja kuidas toituda, et hoida vöökoht sale ja õiges proportsioonis? Kuidas vähendada kõhurasvasid ja saada lame kõht? Kõige õigem on alustada kaalu alandamisega nii, et teha esmalt läbi detoks dieet.

Detoks dieet on organismi puhastamine toiduga, toksiinide väljutamine kehast ehk — detoksifikatsioon. Detoks dieet tähendab kogu keha puhastamist jääkainetest spetsiaalsete termistuva rasva kaotuse nagu ja toitudega, mis aitavad organismil puhastuda.

Detox eemaldab jääkained maksast vere kaudu läbi neerude, kopsude, soolte, lümfi ja naha. Kui soovite vähendada kõhurasvasid ja alandada kaalu, siis kõige parema tulemuse saate alustade dieeti detoksifikatsiooniga.

poletage rasva ei kaalu kaalulanguse indeksi maaratlus

Miks kehakaal tõuseb ja rasvad ladestuvad? Ebaõiged harjumused, istuv eluviis ja vale toitumine võivad põhjustada rasvade kogunemise kõhuõõnesse.

Toidud, mis aitavad rasva põletada

Seda rasva, mis on siseelundite ümber nimetatakse vistseraalrasvaks ning selle rasva taset saab mõõta spetsiaalsete kaaludega. Üldiselt on toodud näit, et vistseraalrasva tase vahemikus 1 - 9 on normi piires, kuid praktika näitab, et nendel, kellel on see number 6 ja rohkem, on kõhu peale kogunenud juba väike polster. Kui vistseraalrasva tase on 9 on viimane aeg hakata oma toitumisharjumusi ja eluviisi muutma, et viia see tase tagasi madalamaks. Nagu poletage rasva ei kaalu juba teame, pole imesid olemas ja lameda kõhtu saamiseks on vaja siiski teha natuke pingutusi ning tuua väikeseid ohvreid.

Need ohverdused keskenduvad peamiselt selliste toitude vältimisele, mis põhjustavad vedeliku hoidmist ja poletage rasva ei kaalu säilitamist organismis. Soovitav on juhinduda järgmistest nõuannetest: Lisaks mahladele ja muudele jookidele proovige juua pooltesit kuni kaks liitrit vett päevas.

Proovi 5 päeva tasuta!

Jätke välja oma toitudest valgest jahust tooted, tööstuslikult valmistatud valmistoitud, maiustused. Vedeliku peetuse peamine põhjus on sool.

poletage rasva ei kaalu kuidas valtida nao rasva kaotust

Seega vähendage soola tarbimist. Kui jätate menüüst välja valmistoidud, poolfabrikaadid ja poest ostetud maitsestatud toortoidu, siis väheneb soola tarbimine päevas kiiresti.

Poletage rasva ei kaalu iga päev veidi aega liikumiseks. Algatuseks sobib hästi poole tunni pikkune jalutuskäik iga päev. Pea meeles, et dieet ega tervislik toitumine ei ole söömise lõpetamine ega nälgimine.

#2 Söö süsivesikuid!

Vajalik on süüa vähemalt neljal söögikorral iga päev. Tähtis on, et sööksid: hommikusöögi, lõunasöögi, väikese suupiste ja õhtusöögi. Ideaalne on see, kui sa sööd korraga väikesed kogused ja kindlasti järgiksid seda vähemalt neli päeva järjest, siis muutub teie magu juba natuke väiksemaks ja polegi vaja nii suuri söögi koguseid süüa- Ärge jätke ära õhtusööki ega hommikusööki.

  • Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥 – Erik Orgu blogi
  • See on vaid võitlus näljaga, mille kaotad varem või hiljem.

Tuntud toidud, mis aitavad põletada kõhuõõnesse kogunenud rasvu on järgmised: 1. On tead, et õunad aitavad organismil endal põletada kõhuõõnes olevaid rasvu. Alusta oma päeva õunaga. Õun on suurepärane idee, hommikusöögiks. Põhjus, miks õunad aitavad rasvu põletad, seisneb selles, et need on rikkad toitainete poolest: C-vitamiin, flavonoidid ja beetakaroteen.

Samal teemal

Selleks, et õunte söömisest kasu oleks, tuleb süüa 2 -3 õuna päevas, üks süüa hommikusöögiks ja peale lõunat süüa veel üks õun või siis juua klaas puhast, naturaalset õunamahla. Näiteks õuna-punapeedi mahl on parim idee vahepalaks või õhtuööteks. Üks banaan sisaldab 75 kuni kalorit. Ma ei tea kust on tulnud arusaam, et banaanid teevad paksuks.

Proovi järele: 40 kavalat nippi ja trikki kehakaalu langetamiseks

Jah, tõepoolest, kui süüa iga päev kilo banaane, siis küll. Üks banaan päevas ei tee kindlasti paksuks.

poletage rasva ei kaalu kui palju kaalulangus madalamale bp-le

Banaan sisaldab kaaliumi, kaltsiumi, magneesiumi ja vitamiine. See on nagu isotooniline jook, ideaalne energiaallikas, mida võiks korra päevas süüa. Banaan on ideaalne toit vahepalaks.

Eripakkumine lugejale

Seller on köögivili, mis aitab organismil põletada rasva. Samuti on ta hea maitseaine. Seller ei pea olema igapäevane toit meie menüüs, kuid seda võiks lisada toitudele maitseks ja kasutada lisandina korral nädalas.

Seller sisaldab kaltsiumi, C-vitamiini ja lisaks aitab kaalust alla võtta.

poletage rasva ei kaalu slim down pildid

Kahjuks on meil mereannid kallid, et neid süüa igapäevaselt, kuid siiski on soovitav süüa mereandidest toite kolmel korral nädalas. Võiks asendada sealiha näiteks mereandidega kombineerides neid erinevates toitudes. Mereannid on väga tervislikud, kerged seedida ja rikkad vitamiinide ja mineraalainete poolest.

Kalmaarid, krevetid, kala, merikapsas jne.

Parimad moodused kaotada kaalu ja põletada rasva

Mereannid aitavad vältida rasvade ladestumist, sest need sisaldavad monoküllastumata rasvhappeid mis aitavad teisi rasvu organismil lõhustada. Nagu baanidega on samuti vale arvata, et avokaado teeb paksuks. Muidugi kehtib sama reegel, et ei tohiks süüa korraga ja ühe päevaga tervet avokaadot. Kasutage avokaadot natukene salatites, kreemides saiale või leivale määrimiseks või asemele. Piisab kui süüa päevas ¼ avokaadot, aga järjepidevalt. Avokaado sisaldab oleiinhapet, mis võimaldab meil kõrvaldada või edasi lükata näljatunde.

Kirsid on head meie seedimisele, südamele, vähendavad kolesterooli ja kusihappe taset ning reguleerivad meie ainevahetust. Samuti vähendavad näljatunnet ning seetõttu kasulik süüa vahepalaks näiteks üks tass kirsse.

Kirsid on ka poletage rasva ei kaalu ja neid on kasulik süüa hooajal ning värskelt. Kui kirsid ei ole värsked, siis nad kaotavad palju oma omadustest ning nende söömisest on vähe kasu.