Liigu sisu juurde

Sinu kaal ei pruugi enam väheneda 3 kilo nädalas nagu seni, vaid tiksub võib-olla grammi kaupa. Oled jõudnud faasi, mil kaal langeb siis, kui organismis tekib kaloridefitsiit, nii et hakkad põletama keharasvu.

rasva kaotus 12 nadalat

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal. Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal.

rasva kaotus 12 nadalat

Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada. Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes kui hiv-patsientidel toimub kaalulangus keskosasse. Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada.

Järeldus Veetsite terve hooajavälise hooaja, pingutades lisamõõtude pakkumise nimel, ja võtsite kaalus 10, 15 või isegi rohkem, kui te kunagi arvata oskasite, ja nüüd olete valmis võistlema. Kogu raske töö läks aknast välja. Nüüd lubage mul olla realistlik: rasva kaotada on lihaseid kaotamata võimatu ja vastupidi, ilma uimastiteta. Kuid kui teete asju nutikalt, võite üsna lähedale jõuda. Nutika all pean silmas seda, et ärge proovige kaotada 30 või 5 kilo 6 või 6 nädala jooksul või palju sellest saab lihaseid.

Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg. Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle rasva kaotus 12 nadalat erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid. Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, rasva kaotus 12 nadalat aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga.

rasva kaotus 12 nadalat

Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas.

Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt. Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.

Nissan Primera P12 Asendamine konditsioneeri laager

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse. Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kuluv reaalne aeg.

Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad. Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus.

rasva kaotus 12 nadalat

Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat.

rasva kaotus 12 nadalat

Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg. Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange.

Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust.

  • Home Nr.
  • Kehakaalu langetamine tervise napunaited
  • Rasva kaotamine lihase säilitamise ajal! - Atleetvõimlemine
  • Rasva poletavad kehakujulised

Soovitatav on valida viimane variant. Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaal kõigub päeva jooksul. Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees.

rasva kaotus 12 nadalat

Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.