Liigu sisu juurde

Siin on väikese kalorite puudujäägi asi: selle saab hõlpsalt ülejäägiks muuta lihtsalt mõne peotäie mandlite, granola või puuviljade söömisega. Tõstke oma keha üles nii, et ülakeha raskus oleks teie kätel. Tõsta oma käed, laiendades neid külgmiselt oma õlgadele, oma peopesad ülespoole. Seesamiõli Seesamiõli sisaldab ligamiini, mida nimetatakse sesamiiniks, mis on antioksüdant ja põletab ka rasva 4.

Sponsor: Labrada toitumissportlane Asukoht: College Station, TX Te kõnnite ühel päeval peegli ääres ja süda tilgub, kui mõistate, et teie T-särk on vales kohas tihedalt kinni. Hüppate jalgpalli püüdmiseks õhku ja tunnete, et teie ümber liigub natuke liiga palju liha. Rasva kaotus relvades saate suuremaks ja tugevamaks, kuid kahjuks kipuvad asjad suunduma peamiselt suuremale.

Usu mind: ma tunnen seda tunnet! Isegi kui treenite kõvasti ja kipute sööma puhtana, tuleb peaaegu alati aeg, kus peate lülitama lülituse lihaste ehitamiselt rasvapõletusele. Ükskõik, kas soovite kaotada viis või 25 naela, on kõige tähtsam järgmine, mida teete või mida ei tee.

Kaalulangetamise teel hoidke silm peal nende viie uskumatult tavalise rasva kadumise vea osas. Saate need täna parandada ja säästa end kuudepikkustest vaevadest! Viga 1 ei söö piisavalt Irooniline, et "mitte piisavalt süüa" on ka tavaline viga inimestele, kes seda proovivad saada kaalu kipuvad tegema.

Lisan selle siia, sest esimene mõte, mis tavaliselt pähe tuleb, kui proovite rasva rasva kaotus relvades, on hästi süüa vähem. See loogika on kindel, kuid peate sellele lähenema strateegiliselt.

sissejuhatus

Mõelge "täpsele maapealsele rünnakule", mitte "tuumapommile". Nagu iga online-sobilik asjatundja teile ütleb, põletavad inimesed rasva, tarbides vähem kaloreid kui päevas. Kuid soovite, et teie päevane kaloridefitsiit oleks piisavalt väike, et see ei mõjuta negatiivselt teie raskelt teenitud lihaste suurust. Kui hüppate dieedile juhuslikult või liiga järsult ja vähendate oma päevasest tarbimisest liiga palju kaloreid, võite alustada kahetsusväärsete tagajärgedega ahelat.

Enne hommikusööki tehke kiire jalutuskäik

Alguses tunnete end väsinuna, vaimselt ebaselgena ja võib-olla isegi pisut jubedalt, kuna veresuhkur langeb söögikordade ajal madalale. Madala kalorsusega kärpimise jätkamisel hakkab keha muretsema ja hoiab rasvavarude käes, selle asemel et neid metaboliseerida. Kombineerituna kogu südamega, mida olete ilmselt teinud oma agressiivse rasva kadu vähendava dieedi tugevdamiseks, võite sundida oma keha põletama rasva asemel lihaseid. Palju parem viis nõrgeneda on mõistliku puudujäägi vähendamine.

Alustuseks proovige kalorit praegusest päevasest või hooldustasemest maha tõmmata. Näiteks kui tarbite tavaliselt kalorit päevas, siis lükkaksite selle tagasi ni. Mõne nädala pärast võite leida, et pisut suurem või väiksem puudujääk töötab teie keha ja treeningu põhjal kõige paremini. Oluline on see, et valiksite selle täpselt - öeldes kalori kaupa - selle asemel, et teha dramaatilisi, jätkusuutmatuid muudatusi. Mõistlik kalorivaegus peaks andma teie kehale piisavalt kaloreid, et endiselt kõvasti treenida ja igapäevase ettevõtmise eest hoolt kanda.

Kui on aeg kärpida, siis söön ikka iga päev samu rasva kaotus relvades, kuid rasva kaotus relvades portsjoni suurust.

Olen siiski kindel, et saan piisavalt valku, keerulisi süsivesikuid ja tervislikke rasvu.

Magusad kartulid

Teil on neid vaja. Ärge jätke neid tähelepanuta või maksate lõpuks hinna! Viga 2 Snäkid söögikordade vahel OK, rasva kaotus relvades on kalorit paberil maha võetud. Nüüd küsige endalt: kas see peegeldab? Ole aus! Paljud praktikandid järgivad enamasti oma dieeti, et seda vaid puhuda, hiilides kaloritevaestesse suupistetesse, mis pole nende plaanis.

RASVAVõITU SALAJANE RELV - SOBIVUS -

Pidage meeles, et kui järgite reeglit number üks ja sööte piisavalt, pole teil igapäevases makrotoitainete profiilis rämpsu ega isegi tervislikke suupisteid. Siin on väikese kalorite puudujäägi asi: selle saab hõlpsalt ülejäägiks muuta lihtsalt mõne peotäie mandlite, granola või puuviljade söömisega.

Mõju mitmekordistub, kui suupisted on ebatervislikud - näiteks kartulikrõpsud, kommid või jäätis. Salvestage oma nädalase petu söömiseks rämps.

rasva kaotus relvades eemaldage rasv kaelas

Ja kui teie toitumiskavas pole rasva kaotus relvades, siis on veelgi olulisem omada piisavalt uhkust ja distsipliini, et teada saada, kuidas te oma plaani järgisite. Ma luban, et saavutustunne maitseb magusamalt kui ükski maiuspala! Viga 3 õige toit, vale kaste Ma ei saa teile öelda, mitu korda olen näinud muidu täiuslikku dieettoitu, mille on hävitanud halb kastme- või maitseainevalik. Salatikastmed, -mahlad ja -kastmed on tavaliselt kalorsusega rasva kaotus relvades ma ei tea kedagi, kes mõõdaks neid pool teelusikatäit - eriti kui nad on näljased!

Alustuseks otsige oma lemmikkastmete "kergeid" versioone. Nemad on seal koos hulga rasvavabade kaupadega, mida dieediga inimestele ei turustata. Näiteks meeldib mulle sinep ja Sriracha, kuna need rasva kaotus relvades intensiivset maitset, millel pole vähe kaloreid. Parim on hoiduda kastmetest restoranis söömas.

Kui peate lisama oma toiduga kastme või kastme, küsige seda küljelt, et rasva kaotus relvades kontrollida täpselt tarbitud kogust. Ja pidage meeles: see lõhefilee võib olla suurepärane, kuid sellist asja nagu "kerge" sidrunivõikastmega pole olemas! Anavar ja rasva poletamine 4 Kasutud kalorite joomine Üks lihtsamaid rasva kaotus relvades rasva kadu kiirendamiseks on lõigata dieedist välja kõik suhkrurikkad joogid.

rasva kaotus relvades kaalulangus tervislik teravili

Kui tarbite neid praegu ja te ei muuda dieedis midagi muud, näeksite keharasva langust - ja võib-olla märkimisväärset. See ei pane enamikku inimesi šokeerima, sest nad teavad Koksi, Pepsi ja isegi nende energilised lapsed Monster ja Rock Star sisaldavad täiesti õigustamatus koguses suhkrut.

Sponsor: Labrada toitumissportlane Asukoht: College Station, TX Te kõnnite ühel päeval peegli ääres ja süda tilgub, kui mõistate, et teie T-särk on vales kohas tihedalt kinni. Hüppate jalgpalli püüdmiseks õhku ja tunnete, et teie ümber liigub natuke liiga palju liha. Te saate suuremaks ja tugevamaks, kuid kahjuks kipuvad asjad suunduma peamiselt suuremale. Usu mind: ma tunnen seda tunnet!

Ja ometi leiavad liiga paljud meist ikkagi viisi, kuidas õigustada õigustamatut. Aeg on tulnud! Joonista läbi purgi joone!

Kui olete selles, kaotage teised suhkruallikad, mis peituvad tervise maski taha. Isegi kui võite leida mahlasid, mis ei sisalda suhkrut, on puuviljades loomulikult palju suhkrut, eriti kui eemaldada kõik seemned, nahk ja kiudained.

Ehkki mahlad võivad sisaldada toitaineid ja antioksüdante, pole dieedi pidamise ajal neil midagi klaasi - isegi nn rohelised mahlad.

Liigub tihedate ja tooniliste relvadega

Toitaineid saate ainult allikast. Söö õuna või salatit. Ehkki mahlad võivad sisaldada toitaineid ja antioksüdante, ei ole neil dieedi pidamise ajal midagi klaasi. Teine suur ei-ei ole spordijookide, näiteks Gatorade ja Powerade, joomine. Need sisaldavad sama palju suhkrut kui sooda ja nende pakutavad elektrolüüdid on minimaalsed. Spordijoogiettevõtted panevad tarbijad tahtmatult mõtlema, et nad joovad midagi tervislikku või jõudlust parandavat.

Rapid kaalulangus paanikahood suhkrutest jookidest saadavad kalorid kuluvad palju paremini lahjade valkude, keeruliste rasva kaotus relvades või tervislike rasvade kujul.

Viga 5 Ei söö piisavalt tervislikku rasva Kui mu isa Lee Labrada oli murrangulise kulturismi maailma tungimas, poleks te seda enamuse inimeste nimekirjas "veaks" lugenud.

Juhend rasvade kaotamiseks relvadest

Neil päevil oli rasval rasva kaotus relvades maine ja lihtsate süsivesikute suurt sisaldust peeti üldiselt kahjutuks. Nüüd teame, et see pole nii lihtne ja rasv on tervisliku toitumise oluline osa. Tervislikud rasvad, nagu rasvane kala, pähklid, kalaõli ja rasva kaotus relvades, vastutavad positiivse mõju eest kogu teie kehas.

Mõnda saate tunda kohe, suurendades oma täiskõhutunnet ja kontrollides nälja taset. Teisi on tunda vaid pikema aja jooksul, näiteks suurenenud ajufunktsioon, tasakaalustatud hormoonid ja tervislik testosterooni tase, tervislikum süda, treeningu paranenud taastumine ja rasva kadu. Jah, see on õige, võite rasvade kaotust suurendada rasvade tarbimisega! Mõnedele inimestele tundub see vastuoluline, kuna nad võivad kaalust alla võtmisel teha vea, piirates või kaotades dieedist täielikult rasva.

Proovin lisada oma dieeti iga päev 2 supilusikatäit kalaõli ja teen makroonides ruumi tervislike toitumisrasvade saamiseks. Muidugi, nad on kaloriliselt tihedad, kuid see tähendab lihtsalt, et peate neid jälgima ja piirama - mitte neid mitte vältima!

Hankige vajalikke rasvu - ärge ajage end segamini teie rasvadega tahavad kogu aeg - ja saate paremaid tulemusi. See on nii lihtne.

Kategooriateta 8 parimat rasva põletavat toitu Ükskõik, kas see muudab teie ainevahetust või aitab teil end täisväärtuslikumana tunda ilma kaloreid kogumata, teevad need rasvapõletavad toidud lihtsalt trikki. Ükskõik, kas see on rasvade geenide väljalülitamine, ainevahetuse ja rasva põletamise võime taastamine või aitamine teil end kauem täisväärtuslikumana tunda ja vähem kaloreid tarbida, on tõestatud, et need toidud näitavad rasva kaotuse suurenemist.

Sulle soovitatud Rindkere treening: Hunter Labrada viis liigub tohutule Pecs! Tünnkinnituse ehitamine ei ole lihtne, kuid see ei pea olema keeruline. Ehitage Hunter Labrada 5-harjutusega rinnatreeninguga komplekt võimsaid pecs! Miks saboteerivad nii paljud paljutõotavad tõstjad oma tulemusi üle parda minnes?

rasva kaotus relvades 996 kaalulangus

Säästke endale kuude raskusi, vältides neid kaheksat levinumat viga! Vinge relvade treening: Relvad Labrada poolt Treeneritega, nagu Lee ja Hunter Labrada, saate täpselt seda, mida vajate biitsepsi ja triitsepsi suuruse ja tugevuse lisamiseks. Siin on nende vinge relvatreening!