Liigu sisu juurde

Juba paaripäevase puhkeaja andmine võib olla erinevus koolituse jätkamise või arsti poole pöördumise vahel. Jätkake seda rutiini, kuni jõuate minutilise tähiseni.

Jooksulint ei ole rahul? Ükskõik, kas see läheb jõusaali sisse või sa seda vihkama vihkad, pole eitanud, et hüpped selle masendava masinaosaga on lihtne nii algajatele kui ka pooled treeningutele pigistama. Kahjuks ei lähe te tõenäoliselt tundmatuks oma tavapärasest käitumisest, kui te töötate mõne tunni jooksul samal kiirusel. Selle asemel optimeerige oma treeningut intervalltreeninguga või erinevate kiiruste ja kallakute kombinatsiooniga.

Jooksulint ei ole rahul? Ükskõik, kas see läheb jõusaali sisse või sa seda vihkama vihkad, pole eitanud, et hüpped selle masendava masinaosaga on lihtne nii algajatele kui ka pooled treeningutele pigistama.

kaalulangus vadaku raputab tervislikum rasva poletamine sooki

Kahjuks ei lähe te tõenäoliselt tundmatuks oma tavapärasest käitumisest, kui te töötate mõne tunni jooksul samal kiirusel. Selle asemel optimeerige oma treeningut intervalltreeninguga või erinevate kiiruste ja kallakute kombinatsiooniga.

rasva poletamise treening ahelad kahjum kaalu herpes

Need tehnikad ja muud tagavad, et te ei jäta kunagi oma aega turvavööle. Kontrollige neid kõik välja.

Sport on parim vahend võitluses saleda keha eest, mis erinevalt dieedist ei jäta lõtva nahka ega tselluliiti. Millist tüüpi treeningut valida, sõltub teist, kuid kõige kogenumad treenerid soovitavad teil kaalutõusu kiireks õppimiseks kasutada intervalltreeningu meetodit. Tegelikult on kõrge intensiivsusega treenimine selline tegevus, kus suhteliselt lühikese intensiivse treeningu perioodid intervallid asendatakse samade jõu taastamise perioodidega.

Kiirenda seda. Kui põletamine rasva on teie mäng, kulutades 40 minutit sama tempo on nii täiesti tarbetu ja kasutu.

kuidas ma kaotan oma suurte kate alla rasva kaotus parast 40 aastat

Ta selgitab, et harjutamisintervallide koolitus aitab teil oma jooksulint kogemusi ära kasutada, sest "see on nagu mootori kordamine, mistõttu sa pead masinast välja saama, et sa oled ikka nii kuum, et sa põletad mitu kalorit tundi pärast. Seejärel suurendage kiirust sprint 30 sekundiks ja taastage minut.

  1. Siin on, kuidas põletada rohkem rasva libisemisajal - Treeningud
  2. Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid - Tervis - sõlepland.ee

Tehke seda kaheksa korda. Proovige teisi kaldu.

kaalulanguse sailitamiseks trikke kas push ups poletada rasva

Kui te ei ole suur sprinter, ärge kunagi kartke: saate lihtsalt oma kallakut sama tõhusaks treenimiseks suurendada. Jällegi julgustab Staley sarnast intervalli. Alustage kolme kuni viie minutiga soojendusega ja suurendage kallakut kuni südame löögisageduse monitori 80 või ni.

rasva kadu on aeglane protsess rasva poletamine tsilli paprikate

Tehke seda ühe minuti jooksul. Tõsta see tagasi tasapinnale ja taastuda minut kuni pool minutit.

Südame intervallikoolitus jooksulint - Teostada

Isegi kui te ei armasta jooksulint intervalli rutiinist, on oluline muuta oma treening ükskõik mida. New Yorgi spordiklubi treener Alyssa Exposito selgitab, et "sa ei taha platoona.

poletage rasva jalgade vahel kaalulangus twin falls

Mida rohkem lihasrühmi te haarate, seda rohkem rasva te põletate, seega võib igasugune erinevad kiirused ja kallutatused peaaegu tagada, et saate oma rutiinist natuke rohkem välja. Pange kindlasti ise sisse. Ükskõik, kas teete intervalltreeninguid või mitte, on oluline oma absoluutne kiireim käivitus rasva poletamise jooksulint intervallidega teie kallak oma karmimale kohale vähemalt korduvalt teie rutiini.

shaping

See suurendab teie südame löögisagedust, mis on rasva poletamise jooksulint intervallidega rasva põletamiseks. Kui otsite teisiti, võta oma jooksulint treening järgmisele tasemele, Exposito soovitab töötada ilma masina sisse lülitamata.

Suurepärase Tabata-stiilis treeningu jaoks tehke seda 20 sekundit ja 10 sekundi taastumisaega kokku neli minutit.