Liigu sisu juurde

Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali. Aeg lendab mööda, kui muudate kiirust ja kaldute umbes minuti tagant. Esiteks on sul vaja häid jalanõusid, mis on mugavad ja pakuvad jalale piisavalt toestust. Õnneks on jõusaalides olemas sellised treeningmasinad, mis aitavad sul korraga kaloreid põletada ja lihasmassi kasvatada, vahendab Self Magazine.

Järeldus Milline on parim rasvapritsitreening? Kardio muidugi! Aga kas teadsite, et kaks tavalist kardiomasinat, jooksulint ja elliptiline, suunatud erinevatele lihastele ja anda erinevaid tulemusi?

Mõistes, millises kehaosas need kaks masinat töötavad, saate vastu võtta teadliku otsuse, millist masinat kasutada. See tahe aitab minimeerida vigastusi, aitab kaasa kehakaalu langusele, parandab lihastoonust ja tugevdab teie tuuma. Selles artiklis sätestatakse plussid ja miinused jooksulint ja elliptilised. See hõlbustab teil teada saada, milline neist on teie jaoks parim. Loe edasi!

rasva poletamise kiirus jooksulint

Jooksuraja plussid Shutterstock Mitmekülgne Jooksurada saab kasutada kõndimiseks aeglane või kiirejooksmiseks kiirusega 6 mph või sprindiks. Treeningule vastupanu lisamiseks võite kasutada ka kalde valikut.

Värjäsin hiukset blondiks *FLOPPI*

Kaasab teie abs Jooksmine nõuab, et võtaksite südamiku kinni ja aktiveeriksite ab-lihased. Ja see aitab teie kehal olla tasakaalus ja hoiab ära kukkumise. Nii et kui jooksete näiteks 20 minutiks, on teie tuum kogu aeg hõivatud. Regulaarselt harjutades saate tugeva südamiku, mis parandab teie kehahoiakut, toonust ja füüsilist koormust.

  • Hoiatus Jooksurada pakub võimalust kõndida, joosta või sörkida siseruumides, kui ilm, ajakava või maastik ei soodusta õues liikumist.
  • KAS 10 MINUTIT JOOKSULINT AITAB MIND? - TERVIS -
  • 8 rasvapõletusega jooksulindi treeningut - Tervislik Eluviis
  • Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju.
  • Põletada rasva - Vihjeid -
  • Kuidas poletada pose rasva kiiresti
  • Ma tahan oma kaest rasva eemaldada

Põletab kaloreid 20 minutit 8 miili tunnis jooksmine võib aidata teil põletada umbes — kalorit. Jooksurada aitab teil rasva lõhkeda ja saleneda.

rasva poletamise kiirus jooksulint

Põletatud kalorite arv sõltub ka teie kehakaalust ja kasutatud kalle astmest. Parim on hoida jooksulint vähemalt 3-kraadise kaldega ja töötada katkendlikult joosta minuti jooksul kiirusega 6 või 7 miili tunnis ja seejärel 10 sekundit kiirusega 13 või 14 miili tunnis.

Tundub loomulikum Kõndimine ja jooksmine on midagi, mida oleme nii harjunud iga päev tegema. Niisiis, kui hüpata jooksulindile, võtab liikuva platvormiga harjumine vaid mõne sekundi. Ja siis on see kõik loomulik. See mugavus ja kasutusmugavus muudavad teid kiiresti jooksulindil käimiseks või jooksmiseks.

Suurepärane alakeha jaoks Jooksurajal kõndimine või jooksmine on suunatud vasikatele, reieluu, nelipealihasele, tuharalihastele, kõhulihastele ja südamelihastele. Nii et see on suurepärane treening alakehale. Kui alakehas on liigne rasvade akumuleerumine, aitab jooksurajal vaheldumisi jooksmine flabi tõhusalt kaotada.

Tugevdab luid Jooksmine nõuab vahelduvate jalgade tasakaalu hoidmist. See tähendab, et teie jalad kannavad teie rasva poletamise kiirus jooksulint raskust vaheldumisi. Lisaks teevad jooksmise kalle rasva poletamise kiirus jooksulint kiirus teie keha kaalu topelt või mõnikord kolmekordistavad.

Õige poosiga jooksmine vahelduvatel päevadel tugevdab luid. Parandab südame tervist Jooksurajal kiire käimine ja kõndimine aitab pulssi üles pumbata ja aktiveerib kopse, mis aitab parandada teie südamelihaste tervist ja suurendab vereringet. Ühe perioodi jooksul saate pikka aega joosta ilma kaalulangus leterkenny.

Kategooria: Tervislik Eluviis Isegi kui olete kardisõltlane, saate seda teha siseruumides jooksmine jooksulint võib muutuda eriti igavaks, muutes selle viimaseks, mida teha soovite. Kuid kui ilm on kohutav, reisite või on nii hilja, et te ei soovi pimedas jooksu proovida - me oleme teid katnud! Oleme 10 palli järginud jooksulint treeningud see saab põletada rasva ja hoida asjad huvitavad.

Tegelikult saate teha mis tahes muud tüüpi kardiot näiteks välispordi harrastamineilma et te tunneksite liiga kiiresti hinge. Jah, jooksulindil rasva poletamise kiirus jooksulint või käimisel on palju eeliseid, kuid on ka mõned puudused, millest peaksite teadlik olema. Siin on miinused jooksulindi kasutamisest kalorite põletamiseks. Jooksuraja miinused Rüht võib mõjutada Vöö suurus võib põhjustada kõndimise või jooksmise viisi muutmise.

Ja aja jooksul võib see põhjustada kehahoia probleeme, mis võivad põhjustada alaseljavalusid ja liigesevalu.

rasva poletamise kiirus jooksulint

Liigenditel pole lihtne Jooksurajal kiiresti või aeglaselt pikema aja jooksul jooksmine võib olla põlvili raske. Selle põhjuseks on see, et teie põlved peavad teie keha kaalu kahekordseks või kolmekordseks kandma. Nad neelavad ka šoki, mis tuleneb teie jalgade platvormi puudutamisest. Töötab ainult alakeha Jooksurajal kõndimine või jooksmine on suurepärane alakeha treening. Aga ainult seda.

1. Suure intensiivsusega intervalltreening (HIIT)

See võib tunduda terve keha 15 min rasva poletamine zuzka, kuid kui sellele mõelda, ei ole jooksurajal jooksmine su ülakeha lihaseid suures osas suunatud. Võib põhjustada lihaste kaotust Jooksurajal jooksmine või kõndimine võib põhjustada lihaste kaotust.

rasva poletamise kiirus jooksulint

Ja seda seetõttu, et kui teete pikka aega kardiotrenni, hakkavad rakud oma aktiivsuse turgutamiseks valke lagundama loomulikult pärast glükoosi ja lihaste glükogeeni ammendumist ja muundama need glükoosiks glükoneogeneesi kaudu. Ja kui teil pole pärast treeningut hea valgurikas eine ja teete jõutreeninguid igal teisel päeval, kaotate lihasmassi.

Ja see võib halvendada teie keha toonust.

  1. Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada 8.
  2. Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada - Tervis - sõlepland.ee
  3. JOOKSULINT INCLINE VS. KIIRUS - TERVIS -
  4. Ei tea, kumb on parem elliptilise ja jooksulindi vahel?
  5. Kuidas slim down pide piirkonnas

Ei pruugi olla ohutu Iga harjutus pole mõeldud kõigile. Põllul jooksmise osas võite selle tappa, kuid jooksulindil jooksmisel võite tunda pearinglust. Suure kiirusega jooksmine ja vajadus vöö kiirust muuta võib samuti suurendada võimalust kukkuda ja endale haiget teha. Kas see tähendab, et peaksite jooksuradadest eemale hoidma?

Siin on see, kui jooksulint võib olla kasulik.

Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid - Tervis - sõlepland.ee

Millal jooksulint kasutada Võite kasutada jooksulinti, kui: Enne muude harjutuste tegemiseks suundumist soovite soojendusseansina kõndida või joosta. Peate kaotama oma alakehast täiendava lõpu. Kasutage seda rasva põletamiseks üks või kaks korda nädalas 20—30 minutit ja lisage jõutreeninguid lihaste kaotuse vältimiseks.

Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid

Osalete rehabilitatsiooniprogrammis ja aeglaselt jooksulindil kõndimine aitab tugevdada teie lihaseid ja luid. Teid peab jälgima professionaal. Tahad joosta, kuid välja jooksma minna pole võimalik.

Keharav näib olevat kergeti liatav ja eda on rake eemaldada. Ka proovite treenida ja piirata kaloraaži, kuid rav ei kao ikkagi?

Oled stressis või masenduses, jookse jooksulindil 15 minutit kiirusel 8 mph. Millal vältida jooksulindi kasutamist Vältige jooksulindil ranget jooksmist või kõndimist, kui: Olete hiljuti põlve vigastanud või teil on plantaarne fastsiit või alaseljavalu. Teil oli just südameoperatsioon. Teie arst ei luba teil jooksulinti kõndimiseks või jooksmiseks kasutada. Näpunäide: Jooksurajal või väljas joostes kandke alati häid jooksujalatseid.

rasva poletamise kiirus jooksulint

Vaatame nüüd ellipsikujunduse plusse ja miinuseid. Elliptilised plussid Shutterstock Madal mõju ja liigestele kergesti Kardio elliptilisel masinal avaldab luudele, eriti põlveliigestele vähem survet. See masin jäljendab trepist ronimise või murdmaasuusatamise liikumist. Niisiis, te ei pea jalgu vööle ega põrandale trampima ja see säästab teid pikemas perspektiivis põlvede vigastamisest sõna otseses mõttes! Kogu keha treening Ellips on suunatud jalalihastele ning biitsepsile, triitsepsile, latile ja südamikule.

rasva poletamise kiirus jooksulint

Niisiis, põhimõtteliselt saate kogu keha treeningu, mis aitab teil keha toniseerida, tugevdada tuuma ja parandada tasakaalu. Võite minna ka tagurpidi Võite pedaalida vastassuunas elliptilisel. Nii suunate teisi lihaseid ja tegelete segatreeninguga, mis annab teile suurepäraseid tulemusi. Hea kalorite põletaja Elliptiline aitab 30 minuti jooksul põletada umbes — kalorit - see on sama, mis jooksurajal.

Kuid elliptilise kujuga saate kogu keha treenida. Elliptilised miinused Ei tugevda luid Elliptiline ei mõjuta teie luid ega liigeseid.

Minimaalne aeg

Ja see on hea ja halb uudis. Jooksurajal rasva poletamise kiirus jooksulint aitab teil parandada luude tugevust. Kuid elliptilisel treenimisel on vähem mõju ja see ei aita teie luid tugevaks muuta. Mitte nii dünaamiline Jooksurajal on treeningu vastupanuvõime suurendamiseks võimalusi kallaku astme suurendamiseks.

Kuid elliptilisel kujul, kuna pedaalid on kõrgel, ei kannata te isegi oma keha raskust täielikult. Niisiis, teie liikumisele on minimaalne vastupanu. Millal on kõige parem kasutada elliptilist? Uurime sellest järgmises jaotises. Millal kasutada ellipsi.