Liigu sisu juurde

Astuge parema jalaga tagasi, laskudes tagurpidi tahapoole, kraadise nurga all painutatud põlved, selja põlv hõljub põrandast ja käed paremas käsi ettepoole liikudes. Pirnike Kuidas siis aeroobikas saab pulssi mõõta, millal?

Hüppetu, rasva põletav korter HIIT treeningvideo on põlvili lihtne Hüppetu, rasva põletav korter HIIT treeningvideo on põlvili lihtne Rasva poletav jalg ei pea südamerahuga treeningusse mahtuma eriti koos kõigi nende uute koduse treeningu uuendustega - aga kui olete korteriomanik, on ringraja harjutushüpete ja ravimite pallilainetega naabritega tõenäoliselt üle ei lähe.

Selle asemel jälgige seda treeningut, mille treener ja samanimelise fitnessirakenduse looja Katie Austin tegi spetsiaalselt kõigile, kes soovivad oma treeningut hoida sujuvalt. Ilma hüppamise või varustuseta hoiate mürataseme minimaalsel tasemel.

newsletter

Ärge arvake, et see vooluring on lihtne lihtsalt sellepärast, et see on vaikne ja vähese mõjuga. Tulistate jalad üles ja libisete kopsaka annuse kükkide, peksude ja lõugade abil ning saate kasu HIIT-tempo rasvapõletusest. Nii et minge edasi: surmage raske treening ja hoidke oma naabritega rahu - või vähemalt säästke energiat olulisemate konfliktide jaoks.

Eelistage klasse?

rasva poletav jalg

Need boutique-stuudiod pakuvad kodus voogesitustunde. Kuidas see toimib: sooritage iga liigutus vahepeal näidatud puhkeajaga.

Samal teemal

Korda kokku 3 ringi. Te vajate: varustust pole. Kitsas kükitama külje löömiseks A. Alustage jalgadest koos ja käed rinna ette kokku surutud. Painutage põlvi ja ajage puusasid tahapoole, kuni reied on põrandaga paralleelsed, seejärel suruge seista jala keskosas. Parempoolse põlve ja rinnani sõitmiseks kõverduge veidi vasakule, seejärel sirutage parema jalaga painutatud jalga, otsekui lüüaks seina otse paremale.

rasva poletav jalg

Naaske algasendisse naasmiseks parem jalg vasakule kõrvale. Liigutage 40 sekundit, seejärel puhake 20 sekundit.

rasva poletav jalg

Lülitage küljed ümber ja korrake. Krabi stiilis varbakraan A. Alustage laua vastupidises asendis: istuge põrandal, jalad lamedad ja peopesad on istutatud puusade taha, sõrmed on suunatud kontsa poole ja puusad on maapinnalt üles tõstetud. Sirutage paremat jalga, sirutades samal ajal vasaku käe parema jala suunas. Alumine käsi ja jalg maapinnale.

Kirjutage oma ülevaade

Tõsta vasak jalg üles, sirutades samal ajal paremat kätt vasaku jala suunas. Tagumine tagasikäik esiosaga A. Seisa koos jalgadega. Astuge parema jalaga tagasi, laskudes tagurpidi tahapoole, kraadise nurga all painutatud põlved, selja põlv hõljub põrandast ja käed paremas käsi ettepoole liikudes.

Vajutage seismiseks vasakusse jalga, juhtides paremat põlve üles ja sirutades jalga ette, et painutatud jalaga ette lüüa. Järgmise korra alustamiseks astuge parem jalg vasakult vasakule taha ja langetage rasva poletav jalg.

Antud kaubaga, kui nad ostavad

Plié kükitama koos vasika tõstmisega A. Seisage jalgadest, mis on laiemad kui puusa laius, varbad väljapoole suunatud umbes 45 kraadi. Istu rasva poletav jalg taha ja painuta põlvi, rasva poletav jalg kümmeliseks, kuni reied on põrandaga paralleelsed. Vajutage jalgadesse ja ajage puusad ette seismiseks ning tõstke kontsad varvaste tasakaalustamiseks kohe maast üles.

  • Nagu ja keha salendav rakendus
  • Lühidalt: joo ja mölla!
  • Z4 kehakaalu langus
  • Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?
  • Slimming winter riided

Alumisasendisse naasmiseks madalamad kontsad. Kaldus külg tõmmake A. Seisake vasakul jalal nii, et käed ulatuksid pea kohale ja pisut vasakule, parem jalg osutas küljele, toetudes tasakaalus kergelt põrandale.

Saada sõbrale

Pange parempoolne kaldus parema põlve ülespoole ja parema küünarnuki alla puudutamiseks. Sirutage paremat kätt ja paremat alumist jalga, et põrandal tagasi pöörduda, et naasta algasendisse.

rasva poletav jalg

Pardi ja punni keerdumine A. Seisage jalgadest laiemalt kui puusa laius, varbad on suunatud veidi välja ja rusikad on kaitseasendis valmisasendis. Laskuge kükki ja nihutage keha paremale, seejärel seiske ja pöörduge vasakul jalal, et vasaku käega üle keha torgata. Lükake vasak käsi tagasi valmisasendisse ja kükitage kohe ning liikuge vasakule, seistes ja paremal jalal liikudes, et parema käega üle keha lüüa.

rasva poletav jalg

Ilma hüppeta uisutaja A. Seisa jalad puusa laiusega, käed rinna ette kinnitatud. Astuge parem jalg vasakule taha, painutades põlvi ja sirutades paremat kätt vasaku jala puudutamiseks, vasak käsi sirutatud tahapoole.

Vajutage vasakusse jalga, et seista ja naasta algasendisse. Korda seda vastasküljel, astudes vasaku jala parema taha, koputades vasaku käega paremale jalale ja sirutades paremat kätt tahapoole. Jätka vaheldumisi. Toimetaja Valik.