Liigu sisu juurde

Lisaks tuleb arvestada, et sellist universaalset sööta pole olemas, mis oleks igal juhul tõhus. Reieharjutused võivad tunduda raske töö, kuid kui olete alustanud, näete, et need on seda väärt. Lisaks peavad lambid olema usaldusväärselt kaitstud suure löögiga palli löömise võimaluste eest.

Mõned naied ünnivad õhukete reitega õnnitatuna. Loime kiiruse rasva kaotus edai kaulik Sisu Mõned naised sünnivad õhukeste reitega õnnistatuna. Siis on ka meie ülejäänud, kes peavad reieharjutustega tulemuste saavutamiseks kõvasti vaeva nägema.

Loe edasi kasulikke näpunäiteid jalgade harjutuste kohta, mida saate teha, et lühikeste pükstega parim välja näha Sportlased teevad selle väljanägemise lihtsaks, kuid nad ei veerenud ühel päeval voodist välja, olles vormis ja valmis tegelema profispordimaailmaga.

Nad treenivad kõvasti ja nende raske töö üks eelis on toonuses jalad.

Uus varustus: Fitness Pro lemmikud

Kuid reie salendamiseks pole vaja veeta palju aega jõusaalis. Teil on vaja lihtsalt natuke pühendumist. Järgides siin kirjeldatud reieharjutusi, jõuate aja jooksul saledamate jalgade juurde. Neid jalgade slimming laheb valja varustus saab teha jõusaalis või kodus.

Eesmärgiks on iga harjutuse kolm komplekti 12—15 kordust. Kui treenite jõusaalis, paluge professionaalsel treeneril näidata, kuidas sealset varustust kasutada. Nii ei riskita masinate vale kasutamisega ennast vigastada. Treener saab igal nädalal ka keha rasva mõõta nihikuga; see aitab teil oma edusamme jälgida.

Kuid ärge lootke skaalale, et näha, kuidas teil läheb. Mayo kliiniku andmetel on selle põhjuseks asjaolu, et lihas kaalub rohkem kui rasv.

Kalapüük: varustus

Nii et ärge muretsege, kui võtate natuke kaalus juurde. See on ootuspärane - kui see on teie uutest lihastest ja mitte sõõrikute söömisest, et premeerida ennast selle eest, kui toonuses ja saledad jalad praegu välja näevad.

Jõusaaliharjutused jalgadele Soojendage alati oma jalgu, tehes midagi lihaste soojendamiseks ja nende slimming laheb valja varustus jõutreeninguteks. Jooksurajal kõndimine või statsionaarse tsükli pedaalimine 10 minutit on suurepärased soojendusharjutused.

Jalgade vajutamine Säärepressid töötavad nii reie esi- kui tagaküljel, nii et need on alustuseks suurepärased harjutused.

Jalgade pressimismasinaid on erinevaid. Kui olete algaja, alustage horisontaalsest või istuvast säärepressist. Sellel on püstine iste nagu tavalisel toolil ja see on kinnitatud raskuste virna külge.

slimming laheb valja varustus

See toimib järgmiselt. Asetage jalad ristlõikele - vardale, mille vastu te jalad kaalutakistuse aktiveerimiseks toetate - varbad ettepoole. Lükake, kuni jalad on peaaegu välja sirutatud, kuid ärge lukustage põlvi. Tagastage raskus aeglaselt, kuni põlved on jälle kraadise nurga all. Ameerika treeningnõukogu ACE ekspertide sõnul võib põlvede lukustamine põhjustada liigeste vigastusi. Nii et jalgade sirutamisel hoidke põlvedes alati väikest painutust.

Kui olete horisontaalse säärepressi omandanud, proovige ennast nurga all olevale säärepressile. See masin töötab samamoodi, ainult et teie selg on nüüd põrandaga paralleelne. Nurga all olevale säärepressile lisate ist fatkilleri soolestik kaaluplaadid, mis võivad pakkuda veelgi paremaid tulemusi.

Nurkse jala press töötab nii: Asetage jalad treeneri juhiste järgi ja lükake üles, kuni jalad on täielikult välja sirutatud. Vabastage turvariba ja slimming laheb valja varustus põlvi nii, et teie reied oleksid sääre suhtes risti. Tehke korduste arv, mida treener soovitab, ja kinnitage turvavarras pärast jalgade vajutamise komplekti valmimist uuesti.

Jala pikendamine Säärepikendus on reie toniseerimiseks hädavajalik ja see on algajatele lihtne harjutus. Kuid kaalu lisamine muudab selle isegi kehaehitajate jaoks väljakutsuvaks, ütleb ACE. Säärepikendus töötab nii: Istuge jalgade pikendamise masinale, põlved kõverdatud. Pange oma pahkluud polsterdatud varda taha, mis on ühendatud kaalu virnaga.

Laiendage jalgu sirgeks, tõstes jalgadega polsterdatud latti. See haarab teie neljakesi, kui lihas paindub. Teie neljarattalised on üsna tugevad, nii et lükake ennast iga kord kindlasti natuke slimming laheb valja varustus.

Jala kõverdumine Jalgade koolutamise masin toonib teie reie tagumist osa, reie lihaseid. Jalgade koolutamise masinaid on erinevat tüüpi: istuva jala, alalise ja lamava jala keerdumine.

slimming laheb valja varustus

Istuva jala lokkimine sobib hästi igas pikkuses inimestele, seega on see parim koht alustamiseks. Kui teie jõusaalis on kõik kolm masinat, proovige neid kõiki, et näha, mis teile kõige rohkem meeldib. Jalgade lokkimine töötab järgmiselt: Istu jalgade koolutamise masinale, jalad sirged ees. Pange oma pahkluud polsterdatud varda kohale, mis on kinnitatud raskuste virna külge.

Lülisamba kinnitamiseks suruge slimming laheb valja varustus alla, mitte üles.

Ekspertide soovitatud harjutused reie salendamiseks ja toonimiseks

Sirutage jalad seeriate vahel välja. Kodused harjutused jalgadele4. Seinakübar Lihtsaim viis kükki teha on toetuda seinale. Seinaküünla töötab nii: Seisa jalgadega õlgade laiuselt umbes 2 jala kaugusel seinast. Lükake reied põrandaga paralleelselt, kuni olete istuvas asendis. Hoidke seda asendit nii kaua kui võimalik, kuid enne tagasi üles tõusmist võtke eesmärk vähemalt 20 sekundit 5. Traditsiooniline kükitamine Kükke saab teha nii raskustega kui ka ilma, muutes need täiuslikuks treeninguks kodus.

Need reieharjutused võtavad vaid paar minutit ja võivad imesid teha, kui proovite oma jalgu saledamaks muuta. Kui teete esimest korda kükitamist, võiksite seista peegli ees, et kontrollida, kas kasutate õiget vormi, soovitab ACE. Kükitöö toimib järgmiselt. Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Hinga sügavalt sisse ja painuta jalgu aeglaselt, kuni reied on põrandaga paralleelsed kükita maha, nagu hakkaksid toolile istuma. Hoidke selg ja õlad sirged ning pange kükitades tagumik välja.

Hinga välja, hoides põlvedes veidi painutust. Tule tagasi, sirutades jalad üles. Võite kükitada käed otse väljapoole või hoides raskusi küljel. Kui teil pole kodus hantleid, kasutage veidi lisatud kaalu jaoks slimming laheb valja varustus veepudeleid või supipurke.

  1. Ufe kaalulangus
  2. Kalapüük: varustus
  3. Ja varustusettevõtetele meeldib täita konverentsisaalid värske varustusega, et aidata treeneritel ja klientidel oma eesmärke saavutada.

Plié kükitama Siin on teie võimalus teha plié-nimeline baleriiniliigutus. See tugevdab ja toniseerib teie sise-reite - seda raskesti toonitatavat piirkonda, mis kipub jigitama ja kokku hõõruma. Plié kükitamine on ka suurepärane viis oma koordinatsiooni parandamiseks. Kui teil on esialgu probleeme, proovige kinni hoida nagu countertop. Plié kükitamine toimib järgmiselt. Seisa jalad laiali vähemalt õlgade laiuselt; mida kaugemal on teie jalad, seda rohkem töötate oma reied.

Pöörake jalad nii, et varbad oleksid välja suunatud. Liigutage puusad tagasi ja pange tuharad välja. Hingake sisse ja painutage põlvi, langetades nii palju kui võimalik. Hinga välja ja tõuse aeglaselt, säilitades sirge torso. Lisaväljakutse saamiseks hoidke mõlema käega hantlit, kui käed ripuvad keha ees. Kui saate plié-kükki sooritades puudutada hantlit põrandale, olete tõeline proff! Lunge Kopse, nagu kükke, saab teha kõikjal ja hantlitega või ilma. Järgnevalt saate teada, kuidas viskamine toimib: Astuge ühe jalaga hiiglaslik samm edasi.

Painutage põlve lõpuni, kuni esijalg on kraadise nurga all. Veenduge, et teie põlv ei läheks varvastest kaugemale. Hoidke loengut paar sekundit.

Sirutage oma esijalg aeglaselt ja astuge tagasi, et jalad oleksid koos. Korrake käiku teise jalaga. Kui teil on ruumi, slimming raputab ulevaateid kõndida. Kui ei, siis tehke kirjatarbeid; mõlemad harjutused on võrdselt tõhusad. Need seitse reieharjutust on suurepärased lihastoonuse parandamiseks. Kuid rasvade kaotamiseks vajate ka korralikku toitumist ja regulaarset südame-veresoonkonna tegevust.

Reieharjutused võivad tunduda raske töö, kuid kui olete alustanud, näete, et need on seda väärt. Kõige parem on see, et saate teha pulse ja kükke - kahte kõige tõhusamat reie-toonerit - peaaegu kõikjal, isegi telerit vaadates, nii et nende vahele jätmiseks pole vabandust.

Nüüd, kui jalutate rannas või võtate suveriideid välja, on teil hea meel, et töötasite oma trimmitud ja toonides jalgade nimel nii palju. Nii et mine sealt välja ja näita neid välja!

slimming laheb valja varustus