Liigu sisu juurde

Magneesium aitab magada, suurendab energiat, vähendab ärevust ja hoiab ära valud. Selle suurenemine on füsioloogiline protsess, mille väljanägemist provotseerivad hormonaalsed muutused kehas. Kuid ödeem sel perioodil ei kao.

Kuidas menstruatsiooni ajal õigesti süüa Suurenenud söögiisu muutub menstruatsiooni ajal sagedaseks toitumisprobleemiks, mis põhjustab ülesöömist, kaalutõusu.

Teie kaalulanguse saladus

Kaalu langetavate naiste jaoks on see olukord eriti kurb, kuna kaalu taastamine on raskem kui kaalus juurde võtmine. Teine põhjus PMS-iga tasakaalustatud toitumise järgimiseks on seedeprobleemid, mida kriitiliste päevade eel hormonaalsete muutuste tõttu kogevad paljud tüdrukud.

💫 Magical Music for Cats - Relax and Calm your Feline Instantly

Dieedi korrigeerimiseks kõrvaldage ebatervislik toit, sööge kaalulangus teie perioodil ja vitamiinirikkaid toite. Mida saate süüa ja millest on parem keelduda, lugege edasi. Toit, mida vältida On mitmeid toite, mida dieet enne menstruatsiooni ei aktsepteeri. Nad halvendavad tervislikku seisundit, muudavad menstruatsiooni valulikuks, aitavad kaasa seedehäirete tekkele, veepeetusele kaalulangus teie perioodil. Vaatame, mida te ei saa menstruatsiooni ajal süüa ja milliseid toiduaineid peaks mõneks ajaks dieedist välja viskama.

Kofeiin Meie lemmik kofeiin on põhitoidu, mida menstruatsiooni ajal vältida. See suurendab vererõhku ja südame löögisagedust, mis võib halvendada PMS-i sümptomeid. Kui olete suur kohvijooja, proovige see ajutiselt siguriga asendada.

Menstruatsioonide ajal on loomulik tunda punnitust või kerget turset. Menstruatsiooni ajal proovige vältida kõrge naatriumisisaldusega toitu, kuna sool võib suurendada veepeetust.

Hoiatus Riikliku tervishoiuinstituudi andmetel on amenorröa menstruatsiooni puudumine või hilinemine. Amenorröa on harva tõsise tervisliku seisundi tagajärg. Puuduvad või hilinenud perioodid võivad ilmneda liigse füüsilise koormuse või kehakaalu languse tagajärjel.

Julge Menstruatsiooniperioodil tuleks vältida kiirtoite ja mugavaid toite, kuna need sisaldavad ka palju soola. Lisaks võivad need sisaldada kaalulangus teie perioodil ebatervislikke küllastunud ja transrasvu. Rasvane toit mõjutab teie hormonaalset aktiivsust östrogeeni tasetmis muudab teie enesetunde halvemaks.

Armas Hoolimata soovist magusaid toite maitsta, proovime neid menstruatsiooni ajal vältida! Suure rafineeritud suhkruga toidud võivad mõjutada ka hormoone, kuna need põhjustavad veresuhkru taseme kõikumisi. See võib põhjustada veelgi hullemaid meeleolumuutusi, pettumustunnet. Video: kuidas taastada menstruatsioon pärast dieeti, kui teil on kehakaalu langetamisel amenorröa.

Kaalulangus raseduse ajal

Milliseid tooteid menüüsse lisada Allpool oleme koostanud loendi koos näidetega, mida peaksite menstruatsiooni ajal oma keha stressi leevendamiseks sööma. Kõik selles loendis olevad tooted ei tööta teie jaoks. Kuid katse-eksituse protsess aitab teil paremini mõista, kuidas teie keha reageerib teie tarbitavale toidule.

See võib tunduda vastuoluline, kuid rohkem vett juues aitab leevendada vedelikupeetust ja vähendada puhitus. Teie keha hoiab vett kinni, kuna kardab dehüdratsiooni. Kui annate sellele rohkem vett, vabaneb vedelik kudedest ja turse kaob. Samuti soodustab vesi sujuvat väljaheidet, mis aitab vähendada ummikuid seedetraktis.

Paljud köögiviljad sisaldavad rauda. Oluline on mitte üle pingutada, sest liiga palju taimset toitu põhjustab puhitus. Petersell - sisaldab apiooli, ühendit, mis stimuleerib tõhusalt menstruatsiooni voolu ja leevendab krampe.

Spinat - sisaldab E-vitamiini, B6, magneesiumi, mis võitlevad menstruaalvalude vastu.

Teie kaalulanguse saladus

Rauapreparaadid võivad aidata ka siin, kuid peate võib-olla proovima mõnda, enne kui leiate sellise, mis ei põhjusta kõhukinnisust. Tooted: petersell, spinat, kapsas, seller, kaelarohelised, ploomid, kuivatatud virsikud, kõrvitsaseemned, rosinad, rooskapsas, oad, läätsed, kikerherned, sojaoad, artišokid, kaunviljad.

Kaltsium Naised vajavad päevas vähemalt mg kaltsiumi. Uuringud on tõestanud kaltsiumi kasulikkust PMS-i vastu võitlemisel, eriti tsükli luteaalfaasis. Kaalulangus teie perioodil on kaltsiumiallikas; see võib imada vabu radikaale - ebastabiilseid molekule, mis kahjustavad keha rakutasandil. Brokkoli sisaldab kaltsiumi, vitamiine A, C, B6, E, kaaliumi, magneesiumi.

Toidud: lehtkapsas, spinat, kaelakeed, brokkoli, edamame, bok choy, viigimarjad, mandlid. Puuviljad Mahlased küpsed puuviljad, köögiviljad, täisteratooted on teie sõbrad, eriti menstruatsiooni kaalulangus teie perioodil, need vähendavad suhkrutahet.

Traditsioonilise meditsiini retseptid Kaalulangus raseduse ajal - norm või mitte Naine võib ühel või teisel põhjusel kaalust alla võtta raseduse erinevatel etappidel. Näiteks esimesel trimestril kaal väheneb toksikoosi tõttu, teisel - haiguste tõttu ja kolmandal näitab see sünnituse lähenemist.

Regulaarsuse parandamiseks lisage enne menstruatsiooni rohkem puuvilju. Banaanid - reguleerivad soolestikku, mis on oluline naistele, kellel tekib perioodil kõhulahtisus.

Samuti võivad banaanid aidata krampide korral tänu sellistele toitainetele nagu vitamiin B6. Tõeline täht on siin kaalium, mis vähendab veepeetust ja seetõttu puhitust. Ananass aitab krampide vastu võidelda ka seetõttu, et see sisaldab bromelaini - rasvapoleti ilma toiduta, mis aitab lihaseid lõdvestada.

kaalulangus teie perioodil

Suurem osa ananassi bromelaiinist on varreosas, mis pole küll nii maitsev, kuid söödav ka. Tooted: kaalulangus teie perioodil, mustikad, vaarikad, aprikoosid, apelsinid, ploomid, pirnid, kurgid ja palju muud. Pähklid ja seemned Pähklid ja seemned on kütuseallikad, mis on täidetud kontsentreeritud valgu, rasvhapete, vitamiinide, mineraalide, kiudainete ja muude spetsiifiliste sortide ainulaadsete toitainetega.

Kreeka pähklites on palju oomegarasvhappeid, millel on põletikuvastane ja valu leevendav toime. Lisaks on kreeka pähklites magneesiumi ja B6-vitamiini. Seesam on suurepärane B6-vitamiini, tsingi, kaltsiumi, magneesiumi allikas ja sisaldab teatud kasulikke rasvhappeid, mis lõõgastavad lihaseid. Fenugreeki seemned - terava magusa lõhnaga väikesed seemned, mis on populaarne vahend ka menstruatsioonivalude vastu.

Päevalilleseemned on täis E-vitamiini ning peamisi vananemisvastaseid mineraale tsinki ja magneesiumi.

Kuu kalender ja kaalulangus

Need seemned sisaldavad ka püridoksiini vitamiin B6mis aitab valu leevendada tänu oma rollile neurotransmitteri dopamiini sünteesis. Lisaks soodustab püridoksiin tsingi ja magneesiumi imendumist.

Toidud: mandlid, brasiilia pähklid, pekanipähklid, india pähklid, linaseemned jahvatatudmaapähklid, kõrvitsaseemned. Külma toortoitu on maol raske seedida ja rohke sooja joogi joomine aitab seedimisprotsessi.

Taimeteed toimivad kõige paremini. Kummelitee leevendab lihasspasme, leevendab ärevuse ja ärrituvuse põhjustavaid pingeid.

  • KAALULANGUS JA HILINE PERIOOD - TERVIS -
  • Kuidas on karantiin mõjutanud teie - Perekooli Foorum
  • Kaalulangus ja dieet menstruatsiooni ajal - mida mitte süüa ja kas saate trenni teha - Hügieen

See on ka looduslik põletikuvastane aine, mis vähendab prostaglandiinide tootmist, leevendab menstruaaltsükli krampe. Piparmünt - looduslik ravim lihaste lõdvestamiseks, söögiisu vähendamiseks. Kaneelil on põletikuvastased, spasmolüütilised omadused, mis leevendavad menstruaalvalu sümptomeid.

Basiilik sisaldab kofeiinhapet, millel on analgeetiline toime.

Kaal menstruatsiooni ajal

Tüümianil on ka kofeiinhappe omadused, mis takistavad valu. Ingver aitab iivelduse ja puhitusega ning on traditsiooniline ravim krampide vastu Hiinas. Roheline tee aitab vähendada östrogeeni taset, võimaldades endokriinsüsteemil tõhusamalt toimida.

Salvei reguleerib higistamist, vere hüübimist. Clary salvei õli hõõrumine võib aidata valu leevendada. Kaer sisaldab magneesiumi, mis parandab närvisüsteemi toimimist.

Magneesium aitab magada, suurendab energiat, vähendab ärevust ja hoiab ära valud.

kaalulangus teie perioodil

Kaer on ka üks parimaid toidutsingi allikaid. See on suurepärane valulike perioodide all kannatavatele naistele. Kaerajahu annab piisavalt süsivesikuid kaotatud glükogeeni taastamiseks.

  • HARUKORDNE MEETOD SAAVUTADA KIIRE ja PÜSIV KAALULANGUS
  • Kuu Kalender Ja Kaalulangus | Artiklid
  • Kaalulangus raseduse ajal - Probleemid

Kaer on täis ka kergesti seeditavaid kiudaineid, mis aitavad teie meeleolu ühtlustamiseks organismis liigset östrogeeni kõrvaldada. Šokolaad Süües iga päev väikest tükki tumedat šokolaadi koos 60 või enama protsendi kakaoubadega, võib see aidata võidelda suhkrusoovi vastu. Kakao on loomulik meeleolu parandaja. See võimendab serotoniini ajus, kuna see sisaldab magneesiumi, mineraali, mis aitab meeleolu reguleerida.

kaalulangus teie perioodil

Kakaokääritamisel tekkida võiva saastumise vältimiseks on oluline valida orgaanilised, GMO-d mittetaolised ja toored kaalulangus teie perioodil. Kakaopulber on taskukohane supertoit, suurepärane ilu- ja meeleolutoitainete allikas.

Magneesium PMS-i magneesiumidieet aitab võidelda peavalude, unetuse, tujukuse, väsimuse, kurbuse ja motivatsioonipuuduse vastu. Magneesiumirikka toidu või toidulisandite tarbimine aitab vähendada ärevust, vältida valu, pisaravoolu ja tõsta energiataset.

Kaalulangus ja dieet menstruatsiooni ajal - mida mitte süüa ja kas saate trenni teha

Toidud: oad, tofu, lehtköögiviljad, banaanid, pähklid, seemned, täisteratooted, kakao. Valk Valk on hädavajalik menstruatsiooni ajal verekaotuse taastamiseks. Tavaliselt kaotavad naised igas tsüklis umbes 30—80 ml verd ja 15—25 ml rauda.

Vere puudumise korral võivad naised tunda pearinglust, kaalulangus teie perioodil hägustumist, väsimust, kehva või aeglast perioodi, aneemiat või isegi enneaegset vananemist. Toidud: punane liha, maks, munakollased, spinat, kaelarohelised, kuivatatud ploomid, rosinad, austrid, koorikloomad, kammkarbid, kalkun, kanafileed, oad, läätsed, kaalulangus teie perioodil, sojaoad, artišokid, porgandid, maapähklid, datlid.

Kaalulangus ja hiline periood

Leiate selle avokaadost, kanepiseemnetest ja munakollasest. Vitamiin B6 aitab leevendada puhitus ja parandada meeleolu. Selle leiate kartulitest, banaanidest ja kaerahelvestest. C-vitamiin ja tsink toetavad naiste munasarjade tervist ja reproduktiivset süsteemi. Rohkelt C-vitamiini greibides, kaalulangus teie perioodil ja tsinkis - kõrvitsaseemnetes. Bioflavonoidid on vitamiinid, mis aitavad reguleerida hormoonide taset. Kas olete kunagi märganud membraane apelsiniviilude või paprika varte vahel?

Need koosnevad bioflavonoididest. Neid leidub peamiselt C-vitamiini sisaldavates toitudes. Bioflavonoidid vähendavad menstruatsiooni ajal kaotatud vere hulka ja kaitsevad ka kapillaare. Sabinat on nimetatud imeravimiks, sest see leevendab kõige hullemaid menstruatsioonisümptomeid, mis teil võivad tekkida. See on kasulik isegi endometrioosiga inimestele, kes on harjunud tumedate verehüüvete, tugevate krampide ja nõrkuse tundega. See homöopaatiline ravim leevendab kõige raskemat vaagnapiirkonna valu.

Oomega-3 rasvhapped võivad menstruatsioonivalusid oluliselt vähendada.