Liigu sisu juurde

Toiduseeskirjad on lihtsad. Selle põhjuseks on asjaolu, et HSL vabanemine on tegevusetuse ajal tõsiselt piiratud, samal ajal kui lihaste kokkutõmbumine suureneb, isegi kui see kokkutõmbumine toimub niisuguste ilmsete tegevuste ajal nagu seismine ja kõndimine. Diabeet, 52 3 ,

Väljavaade Perioodilise paastumisega on palju erinevaid viise.

Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks. Samamoodi on muutunud ka suhtumine paastumisse — enamasti oli varasemalt suhtumine kui millessegi äärmiselt alternatiivsesse, siis nüüd omistatakse sellele palju kasutegureid, kirjutab Vianaturale toitumisnõustaja Eliisa Lukk. Kui minna veel rohkem ajas tagasi, siis on paastumine iidne tervenemiseks kasutatud traditsioon, mida on praktiseeritud pea igas kultuuris ja religioonis läbi teadaoleva ajaloo.

Meetodid erinevad kiirete päevade arvust ja kalorite arvust. Katkendlik tühjaks saamine tähendab täielikult või osaliselt söömist hoidumist kindlaksmääratud aja jooksul, enne kui söömine toimub regulaarselt uuesti. Mõned uuringud näitavad, et see söömisviis võib pakkuda selliseid eeliseid nagu rasva kadu, parem tervis ja pikaealisus. Toetajad väidavad, et vahelduvat tühja kõhuga programmi on lihtsam hoida kui traditsioonilistest kalorikohastest dieedidest.

Iga inimese katkendliku paastumise kogemus on individuaalne ja erinevad stiilid sobivad erinevatele inimestele. Selles artiklis arutame teadusuuringuid, mis käsitlevad kõige sagedamini katkendliku paastumise tüüpi ja pakuvad nõuandeid, kuidas alternatiivne paeva paastumise rasva kadu tüüpi dieeti säilitada. Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks Seal on mitmeid katkendliku paastumise meetodeid ja inimesed eelistavad erinevaid stiile. Lugege edasi, et teada saada vahelduva paastumise seitsmel erineval viisil.

Kiiresti 12 tundi päevas Erinevad katkendliku paastumise stiilid võivad sobida erinevatele inimestele. Toiduseeskirjad on lihtsad. Isik peab iga päev otsustama ja järgima tunnise tühja akna akna.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu kas soojus poleb rasva

Mõnede teadlaste sõnul võib tunnine paastu viia keha oma rasvapartiide energiasse, mis vabastab ketoonid vereringesse. See peaks soodustama kehakaalu langust. Selline katkendliku paastumise kava võib olla algajatele hea võimalus. Seda seetõttu, et tühja kõhuga aknad on suhteliselt väikesed, suur osa tühja kõhuga toimub une ajal ja inimene võib iga päev tarbida sama palju kaloreid. Lihtsaim viis tunnise kiireks tegemiseks on tühja kõhuga akna uinumise perioodi lisamine.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu kuidas poletada rasva 24 tunni jooksul

Näiteks võib inimene otsustada kiirustada kella 7-st kuni 7-ni. Neil on vaja lõpe- tada õhtusööki enne kella Paastumine 16 tundi Päev 16 tundi ööpäevas, jättes 8-tunnise söömisakna, nimetatakse 8 meetodiks või Leangaini dieediks. Selline vahelduv kiirus võib olla kasulik keegi, kes on juba tunnise kiirusega proovinud, kuid ei näinud mingit kasu.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu miks on kaalulangus lineaarne

Sellel kiirusel lõpevad inimesed tavaliselt oma õhtusöögi lõpuks kell 20 ja seejärel vahele järgmisel päeval hommikusööki, mitte söömine kuni keskpäeva. Hiirte uuring leidis, et toitumisakna piiramine 8 tunniks kaitseb neid rasvumise, põletiku, diabeedi ja maksahaiguse eest isegi siis, kui nad söövad sama palju kaloreid kui hiirtel, kes söövad alati, kui nad soovivad.

Paastumine 2 päeva nädalas Inimesed, kellele järgneb toitumine 5: 2, söövad 5 päeva jooksul tervislikku toitu, vähendades kalorite tarbimist 2 päeva jooksul. Tavaliselt eraldavad inimesed nädala jooksul paastuvad päevad. Näiteks võivad nad esmaspäeval ja neljapäeval kiireid ja teistel päevadel normaalselt süüa. Lõputute päevade vahel peaks olema vähemalt üks paastu paar.

Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks

Teadustöö 5: 2 kohta, mida tuntakse ka kiire dieedi järgi, on piiratud. Uuring, milles osalesid ülekaalulist või rasvunud naissoost, leidis, et kalorsuse piiramine kaks korda nädalas ja pidev kalorsuse piiramine viisid samasuguse kehakaalu langemiseni.

Uuring näitas ka, et see dieet vähendas insuliini taset ja parandas insuliini tundlikkust osalejate seas. Väikesemahulise uuringu käigus vaadeldi selle tühja stiili mõjusid 23 ülekaalulistel naistel.

Ühe menstruaaltsükli jooksul kaotasid naised 4, 8 protsenti oma kehamassist ja 8, 0 protsenti kogu keha rasvast. Kuid need mõõtmised jõudsid normaalseks enamiku naiste puhul pärast 5 päeva normaalset söömist.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine

Lõplik algaja juhend katkendliku tühja kõhuga Kui mõelge vahelduvat paastumist proovige, vaadake meie juhendit, et saada rohkem teavet tervise kasulikkuse, riskide ja muude aspektide kohta. Loe kohe 4. Alternatiivne päev tühja kõhuga Alternatiivse päeva paastumise plaani on mitu variatsiooni, mis hõlmab paastumist igal teisel päeval. Mõne inimese puhul tähendab vaheldumisi päeva paastumine täieliku tühja kõhuga täisväärtuslikku toitu, samas kui teised inimesed annavad kuni kalorit.

  • Kas ma peaksin oma nagu vahenema
  • Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.
  • VAHELDUV PAAST: TäIELIK JUHEND - RETSEPTID -

Toitmise päeval otsustavad inimesed sageli süüa nii palju kui soovivad. Ühes uuringus teatati, et vaheldumisi päevane tühja kõhuga toimetab nii tervetel kui ka ülekaalulistel täiskasvanutel kaalulangus ja südame tervis. Alternatiivne päeva paastuaeg on üsna äärmiselt katkendliku paastumise vorm ning see ei pruugi sobida algajatele või teatud haigusseisunditega inimestele.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu ketone fat burner arvustused

Pikemas perspektiivis võib seda tüüpi paastumine olla ka raskendatud. Igapäevane tunnist kiirus tunnise toiduga võib inimene saada teesid ja kaloreid mittevajavaid jooke. Üks või kaks päeva nädalas, mis on tuntud kui Eat-Stop-Eat'i toit, täispuheldu, ei toitu 24 tunni jooksul korraga.

Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused! Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu.

Paljud inimesed kiirnevad hommikusöögist, hommiku- või lõunasöögi lõpuni. Inimestel, kellel on selle dieedi kava, saab tühja kõhuga perioodil vett, tee ja muid kalorivabad jooke. Inimesed peaksid naasta tavapärasesse söömisharjumust mitte-paastumise päevadel. Sellisel viisil söömine vähendab inimese kogu kalorsuse tarbimist, kuid ei piira konkreetseid toite, mida inimene tarbib. Paljud inimesed leiavad, et need mõjud muutuvad aja jooksul äärmuslikumaks, kui keha kohaneb selle uue söömise mudelis.

Inimesed saavad tunnise või tunnise kiiruse proovimise enne 24tunnise kiiret üleminekut. See hõlmab aeg-ajalt toidukordade vahelejätmist. Inimesed võivad otsustada, millist sööki vahele jätta nälja taseme või ajapiirangute järgi. Siiski on oluline iga toidukorra ajal süüa tervislikku toitu. Einete vahelejätmine on tõenäoliselt kõige edukam, kui inimesed jälgivad ja reageerivad oma keha näljastussignaalidele.

Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks - Toitumine / toitumine

Põhimõtteliselt kasutavad seda vahelduvat paastumist kasutavad alternatiivne paeva paastumise rasva kadu süüa, kui nad on näljased ja vahetavad toitu, kui neid ei ole. See võib mõnedel inimestel olla loomulikum kui teised paastumismetoodid. Sõjajõu dieet Warrior Dieet on suhteliselt äärmuslik vahelduvat paastumist. Warrior Dieet sisaldab tunnise tühja kõhuga akna söömist väga vähe, tavaliselt vaid mõne portsjoni toores puu-ja köögivilja, seejärel söövad üks suur söögikord öösel.

Söömisaken on tavaliselt vaid umbes 4 tundi. See paastumise alternatiivne paeva paastumise rasva kadu võib olla kõige parem inimestele, kes on juba proovinud muid katkendliku paastumise vorme. Warrior dieedi toetajaid väidavad, et inimesed on looduslikud öine sööjad ja et öösel söömine võimaldab organismil toitaineid vastavalt oma ööpäevasele rütmile.

Nelja tunni toitumisfaasis peaksid inimesed veenduma, et nad tarbivad palju köögivilju, valke ja tervislikke rasvu. Nad peaksid sisaldama ka mõningaid süsivesikuid.

Kuigi paastu ajal on võimalik toitu süüa, võib olla keeruline järgida rangeid juhiseid selle kohta, millal ja mida pikas perspektiivis süüa. Mõned inimesed võitlevad ka söömisega nii alternatiivne paeva paastumise rasva kadu söögikordadest, mis on nii lähedal magamaminetele. Samuti on oht, et selle toiduga inimesed ei söö piisavalt toitaineid nagu kiudaineid.

See võib suurendada vähiriski ja avaldada kahjulikku mõju seedetrakti ja immuunsüsteemi tervisele. Näpunäiteid vahelduva paastumise säilitamiseks Jooga ja kerge harjutus võib aidata vahelduvat paastumist lihtsamaks muuta. Pöörleva paastumisega programm võib olla keeruline.

Järgmised näpunäited võivad aidata inimestel püsida rajal ja pikendada katkendliku paastumise eeliseid: Hüdreeritud seisund. Pidage kogu päeva jooksul palju vett ja kalorivabad joogid, nagu näiteks taimeteed. Vältida toidu järeleandmist. Planeerige palju häiringuid tühja kõhuga, et vältida toiduga mõtlemist, näiteks paberimajandust või filmi nägemist. Puhkus ja lõõgastav.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu jooksuraua intervalli treening rasva poletamiseks

Vältige rasket tegevust tühja kõhuga, kuigi kerge harjutus, näiteks jooga, võib olla kasulik. Iga kalorite arvu arvutamine.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Kui valitud kava võimaldab tühja kõhu ajal mõningaid kaloreid, valige toitainega tihedad toidud, mis on rohkesti valku, kiudaineid ja tervislikke rasvu. Näideteks on oad, läätsed, munad, kalad, pähklid ja avokaadod. Suurte toiduainete söömine.

Kiire Kiire On selge, et katkendlik paast ei takista teid aja jooksul söömast seda, mida soovite. Aga mis siis, kui soovite kaalust alla võtta? Kas vahelduv paast toimib?

Valige veel täidisega madala kalorsusega toidud, mis sisaldavad popkorni, toores köögi ja kõrge veesisaldusega puuvilju, näiteks viinamarju ja melonit. Maitse suurendamine ilma kaloreid. Hooajal toituge rikkalikus küüslaugu, maitsetaimede, vürtsidega või äädika alternatiivne paeva paastumise rasva kadu. Need toidud on väga väikesed kaloreid, kuid on täis maitset, mis võib aidata vähendada näljatunde. Toitainesisaldusega toitude valimine pärast paastumist.

Kiudude, vitamiinide, mineraalainete ja muude toitainete toitmine aitab hoida veresuhkru tasakaalu püsivalt ja vältida toitainete puudujääke. Tasakaalustatud toitumine aitab kaasa kehakaalu langusele ja tervisele. Väljavaade Pideva paastumise tegemiseks on palju erinevaid viise ja ükski kava ei tööta kõigile.

Üksikisikud kogevad parimaid tulemusi, kui nad proovivad erinevaid stiile, et näha, mis on nende elustiil ja eelistused. Hoolimata vahelduvast tühja kõhu tüübist võib probleeme tekitada keha ettevalmistamata jätmine pikema aja jooksul.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu kaalulangus nhs-iga

Need dieedi vormid ei pruugi kõigile sobida. Kui inimene on ebasoovitavale söömisele kalduv, võib see lähenemine halvendada nende ebatervislikku suhet toiduga.

Inimesed, kellel on tervislikud seisundid, sealhulgas diabeet, peaksid rääkima arstiga enne paastumise mis tahes vormi proovimist. Parimate tulemuste saavutamiseks on hädavajalik süüa tervislikku ja tasakaalustatud toitu tühja päeva vältel. Vajadusel võib inimene otsida professionaalset abi, et isikupärastada vahelduvat tühja kava ja vältida lõkse. Lisateabe saamiseks vaadake MNT- i lõplikku algaja juhist katkendliku tühja kõhuga.

K: Kas kõik katkendliku tühja kõhutüübi tüübid on ohutud? A: Inimesed on harjutanud paastumist tuhandeid aastaid, kuid selle ohutus sõltub enam sellest, kes teeb paast kui paastumise stiil.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -

Inimestel, kellel on malabsorptsioon, on madala veresuhkru risk või neil on muud tervislik seisund, peaksid nad otsima oma tervishoiuteenuse osutaja nõu. Kuigi enamik inimesi suudab paljusid tühja kõhutüüpe ohutult harjutada, võivad äärmuslikud katkendliku paastumise viisid, näiteks Miss slimming kohvi Diet, põhjustada ebapiisava toitainete, nagu kiudainete, vitamiinide ja mineraaltoitainete tarbimist.

Seetõttu peaksid inimesed ettevaatusega lähenema sellele paastumise stiilile. Kogu sisu on rangelt informatiivne ja seda ei tohiks käsitleda arsti poole.