Liigu sisu juurde

Joo palju vett. Piisab protsendisest kokkuhoiust vaid üks kord päevas, et aidata teil rohkem kui 23 naela aastas vabaneda.

Hoiatus "Puusarasv" on üldnimetus rasva kogunemisele kõhu kõhu või kõhu külgede ja alaselja ümber. Selline rasvade kogunemine areneb tavaliselt aastatega, mis on tingitud kõrge kalorsusega dieedist ja ebapiisavast treeningust.

Kahjuks pole puusarasvast vabanemiseks mingit konkreetset harjutust. Puusarasva elimineerimine nõuab keharasva vähendamise koos dieedi, stressi vähendamise ja treenimisega.

Need muudatused aitavad teil puusarasvast lahti saada. Sammud 1. Kehakaalu ja liigse rasva, eriti puusarasva kaotamiseks peate vähendama üldist kalorite tarbimist.

Määrake Carbi liikumiskeeld

Rasvamassi kaotamine teatud kehapiirkonnas on võimatu, kuid kaalu langetamine võib üldist keharasva vähendada. Aja jooksul märkate, et teie puusarasv väheneb järk-järgult. Lõika välja umbes kalorit päevas. Tavaliselt aitab see kaotada nädalas umbes 0,45—0,9 kg. Alustage kogu päeva kalorite arvutamist proovige pidada toidupäevikut või kasutada kalorite jälgimise rakendust.

Kasutage tulemusi esialgse skoorina. Seejärel lahuta tulemusestet leida keskmine kaalulangetamiseks vajalik kalorite arv. Piirake töödeldud ja praetud toite. Nii töödeldud kui praetud toidus on palju kaloreid. Neid toite regulaarselt süües on raske kaalust alla võtta ja puusarasvast lahti saada. Töödeldud ja praetud toidud on teadaolevalt kõrge kalorsusega. Lisaks sisaldavad need toidud ka palju lisatud suhkruid, kahjulikke rasvu ja loime kiiruse rasva kaotus muid lisaaineid või säilitusaineid.

Järgmised toidud on piiratud: karastusjoogid, praetud toidud, kiirtoit, friikartulid, kreekerid, jäätis, maiustused, töödeldud liha, külmutatud toidud, konservid, küpsised, koogid myuhc kaalulangus magus leib.

kaalulangus bandwagon

Kui võimalik, ärge sööge palju kõrge suhkrulisandiga toite. Uuringud näitavad, et magusad toidud kogunevad sageli kõhu ümber ja muudavad puusad inetumaks. Süsivesikurikkad toidud asendage tärkliseta köögiviljaga. Paljud uuringud näitavad, et mehed, kes tarbivad suures koguses süsivesikuid, suurendavad rasva kogunemist kõhu ümber.

nao slimming brisbane

Selle leevendamiseks ja puusa rasva vähendamiseks vähendage süsivesikuterikast toitu. Süsivesikuid leidub paljudes toitudes. Süsivesikute rohke toidu hulka kuuluvad näiteks magustoidud nagu koogid, küpsised ja pirukad, samuti muud teraviljad, näiteks võileivad.

Kuidas vabaneda meeste puusarasvast

Väikeses koguses süsivesikuid sisaldavad ka muud toidud, sealhulgas piimatooted, oad, tärkliserikkad köögiviljad ja süsivesikutega puuviljad. Mehed vajavad päevas vähemalt 5—9 portsjonit puu- ja köögivilju.

  • Howard kaalulangus
  • Kullastumata rasva kadu
  • Бенджи знал, что матери его плохо, однако ему не говорили о том, что медицина инопланетян может ее исцелить.
  • Rasva kaotuse kristallid
  • 25 parimat toitumisnõu kogu aeg - Tervisliku Toitumise
  • Рамане все проектировали тройками.
  • Какие-то совершенно новые овощи.

Sööge madala suhkrusisaldusega puuvilju nagu marju. Söö ka tärkliseta köögivilja ja piira köögivilju, nagu loime kiiruse rasva kaotus, oad, kartul ja mais, kuna neis on palju süsivesikuid. Piirake terade tarbimist, kuna need on toidud, mis sisaldavad kõige rohkem süsivesikuid. Rasvane liha asendage lahja lihaga. Valkude tarbimine on meeste jaoks hädavajalik liikumiseks ja madala kalorsusega dieedist kinnipidamiseks.

See aga ei tähenda, et ükski loime kiiruse rasva kaotus oleks korras. Lahja valk aitab vähendada puusa rasva. Küllastunud rasvade kõrget taset on seostatud meeste rasvkoe suurenemisega. Vähendage nende toiduainete tarbimist ja minge lahjale valgule.

Valige kana, kala ja lahja punane liha. Samuti proovige süüa rohkem lõhet, tuunikala, pähkleid ja maapähklivõid, kuna need sisaldavad palju valke ja neid peetakse "tervislikeks rasvadeks" - mis tõestavad, loime kiiruse rasva kaotus need aitavad vähendada kõhu- ja puusarasvu.

Joo palju vett. Kuigi vesi põhimõtteliselt ei aita puusarasva kaotada, võib see meestel pikas perspektiivis kaalust alla võtta ja puusarasva kaotada.

Hoiatus "Puusarasv" on üldnimetus rasva kogunemisele kõhu kõhu või kõhu külgede ja alaselja ümber. Selline rasvade kogunemine areneb tavaliselt aastatega, mis on tingitud kõrge kalorsusega dieedist ja ebapiisavast treeningust.

Soovitatav kogus vett on meestel tassi liitrit päevas. Võib tõusta sõltuvalt aktiivsuse tasemest. Lisaks aitab piisav vee joomine kogu päeva iha vähendada.

Lisaks võib enne sööki klaasi vee joomine aidata vähem süüa ja säilitada kalorite piiri. Kardiotreening on meestele hädavajalik, et kaotada keharasv, eriti kõhu ümber ja puusarasv. Lisage regulaarselt aeroobsed harjutused, mis aitavad puusa rasvast vabaneda.

eemaldage kullastunud rasva oli

Mehed peaksid päeva nädalas tegema 30—40 minutit mõõdukat või kõrge intensiivsusega kardiotreeningut. Uuringud näitavad, et madala ja intensiivse treeningu kõrge ja keskmise intensiivsusega perioodide vaheldumine põletab rohkem kaloreid ja rasva kui püsiva kiiruse säilitamine.

Liituge jõusaalis rasvapõletuse kardio- või bootcamp-tunniga. Nendes treeningtundides kasutatakse vaheldumisi harjutamiseks mitmesuguseid seadmeid, selle eesmärk on kasvatada lihaseid ja kaotada keharasva. Liitu Flow joogatunniga. Need harjutustunnid ühendavad üliraskeid poose mitme pausiga.

Liituge jooksva grupiga. Otsige rühma, mis ühendaks sprindi ja sörkjooksu. Teise võimalusena võite määrata oma aja 2-minutiliseks sörkjooksuks ja seejärel kiireks kõndimiseks või 2-minutiliseks sörkjooksuks. Sprintige 30 sekundit iga 5 minuti järel. Suurendage igapäevaseid tegevusi. Paljud uuringud näitavad, et igapäevane elustiiliga seotud tegevus pakub meeste tervisele ja kaalulangetamisele sarnast kasu struktureeritud ja kavandatud harjutustega.

Puusarasvast vabanemiseks suurendage oma igapäevast aktiivsust.

kuuma vee roll kaalulangus

Igapäevased tegevused hõlmavad selliseid asju nagu maja ümber toimetamine, päevased jalutuskäigud, seismine ja trepist liikumine. Mõelge tavalisele päevale ja pakkuge siis paar ideed, kuidas olla aktiivsem.

Sa peaksid pendeldama või kogu päeva jooksul rohkem liikuma. Kaaluge sammulugeja ostmist või sammulugeja rakenduse kasutamist oma telefonis.

See aitab määrata teie aktiivsuse taset ja julgustab teid rohkem kõndima. Crunches on põhiline kõhuharjutus, mis võib aidata teie vöökohta kitsendada ja seda toonida.

See konkreetne harjutus on suunatud eesmistele kõhulihastele. Pidage meeles, et treeningu tsentreerimine ei vähenda keha ega puusa rasva. Selle asemel peate dieedi ja südame abil kaotama keharasva, et kaotada puusarasv.

Tugevust tugevdavad harjutused, nagu krõksud, aitavad küll teie põhilihaseid üles ehitada, kuid te ei näe lihaseid, kui lihastele on veel jäänud rasvakiht. Lama selili painutatud põlvedega. Käed kattuvad ja asetatakse kaela taha.

Küünarnukid on välja sirutatud. Tõstke oma õlad paar tolli maast ülespoole, kuni tunnete, et teie loime kiiruse rasva kaotus võimalikult palju kokku tõmbuvad. Loime kiiruse rasva kaotus oma keha 2,5 cm võrra ülespoole, nii et alaselg põrandat ei puudutaks. Põranda puudutamiseks laske alaselg aeglaselt alla. Korrake kolme kõhupiirkonna komplekti, igaüks 10— korda.

Kui tunnete end valmis edasijõudnud ringiks, saate oma jalad üles tõsta ja sirgendada ning hõljuda või painutada põlvi täisnurga all. Ratas krõbiseb. See kõhu paindumise vorm on suunatud kõhu ja puusade külgede lihastele. Tagasi algsesse kõhuasendisse.

keskmine kaalulangus 90-paevase valjakutsega

Tõstke jalad üles ja painutage põlvi täisnurga all. Põlved on painutatud ja sääred põrandaga paralleelsed.

  • Rasva poletamine selle sudame loogisageduse juures
  • Slimming sooki mis ravib retsepte
  • Kategooriateta 25 parimat toitumisnõu Söö seda, mitte seda!
  • Parim rasvapoletaja koik loomulik
  • Kuidas vabaneda meeste puusarasvast: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Но, поскольку времени у нас в обрез, я бы предпочла начать с выставки Носителей.
  • На твоем топчане возле правого уха, - проговорил очень тихий голос.

Tõstke oma rindkere üles, kuni õlad enam matti ei puutu. Pöörake paremale jalale. Samal ajal sirutage vasak jalg nii, et see oleks põrandaga sirge ja paralleelne. Sirutage oma paremat jalga, tõmmake vasak jalg sisse, painutage kõht ja pöörake vasakule. Te ei saa oma kätt sisepõlve puudutada.

Joo Pu-erhi teed

Hoidke küünarnukid lahti nii, et jõudu loime kiiruse rasva kaotus kõht, mitte kaelast tulev jõud. Tehke komplekti, igaüks korda. Kõhu kõverdused. Nagu tavalised krõmpsud, on ka see harjutus suunatud eesmistele kõhulihastele, eriti alakõhulihastele. Tõstke oma jalad üles nii, et need oleksid otse puusade kohal.

Põlved on kergelt painutatud. Pange kõhulihased sissepoole. Liigutage jalg küünarnuki poole. Pöörake aeglaselt otse lamavasse asendisse. See harjutus on suunatud alakõhulihastele.