Liigu sisu juurde

Samal ajal võib selle sagedus olla — lööki minutis. Lisaks on see sobiv tugevus treeningu fännidele. Saame , mis tähendab, et pulss hakkab rasva põletama. Mida madalam on pulss, seda väiksem on treeningu intensiivsus.

See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut. Vaata - kalorite tarbimise suhteline intensiivsus väheneb oluliselt sörkjooksu ajal suurenenud koormuse tõttu. Kuidas arvutada rasvapõletuse pulssi Rasvapõletuse pulsi arvutamisel tuleks lähtuda teie maksimaalsest pulsisagedusest.

Nende piiride tasemel tagab südamelihas kudedele erineva juurdepääsu hapnikule ja see sõltub otseselt sellest, kas rasvapõletus toimub treeningu ajal või mitte.

  1. Kuidas põletada rasva jalutuskäiguga
  2. EE - Polar Eesti Mis on südame löögisageduse tsoonid?
  3. Maarata rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon
  4. Fat burn nutrex

Mis juhtub kõigi nende tsoonide piiril? Selles režiimis on rasvapõletuse minimaalne kestus 45—60 minutit.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Carvoneni valem Martti Karvonen on Soome füsioloog, kes on välja töötanud viisi sportlaste pulsisageduse piiride arvutamiseks. Selle abil saate arvutada soovitud pulsisageduse rasvapõletuse optimaalselt tõhusaks treenimiseks. Karvoneni meetod võimaldas kindlaks teha, et selline väärtus on rahulikus olekus südamelöögi indeksite ja selle maksimaalse sageduse vahel ligikaudu keskel ning sõltub keha olekust ja soost. Carvoneni valem naistele Karvoneni sõnastatud valem " on inimese vanus" on kõige tavalisem meetod maksimaalse pulsi mõõtmiseks.

Pidage ainult meeles, et valem arvutati välja profisportlaste mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus, võib kõigepealt vahele astme, mis korrutatakse intensiivsusteguriga. Carvoneni valem meestele Millise pulsi korral põletatakse meestel rasva? Arvutamisel kasutatakse alati minimaalset ja maksimaalset intensiivsustegurit vahemikus 0,5 kuni 0,8. Kasutatav valem on sama.

Südame löögisagedus rasva põletava südame puhul: pulsi arvutamine naistele ja meestele

Klasside kogukestusena suurendab ta intensiivsuse koefitsienti järk-järgult, kuni jõuab kõrgeimale - 0,8. Fitnessmüüdid: südame, südame löögisageduse ja rasvapõletuse piirkond Igas kardiosimulaatoris on tabel, mis näitab pulsi ja rasvapõletuse suhet ning tähistab eriti rasvapõletustsooni.

Parandab kolesterooli vereprofiili. Vähendab rasvkoe kogust kõhul ja toetab lihasmassi. HIIT-programmi väljatöötamisel on vaja kindlaks määrata intensiivse koormuse intervallide kestus, intensiivsus ja sagedus ning taastumisintervallide kestus. Iga inimene saab arendada oma individuaalset HIIT-programmi oma keha füüsiliste võimete alusel.

See paneb inimesi mõtlema, et kaalu kaotamiseks tuleb trenni teha ainult selles pulsivööndis ja see mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus rasva põletada. Et mõista, miks see on müüt, vaatame, kuidas keha kardiotreeningu ajal energiat kasutab.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Keha saab energiat kahest allikast: rasva ja glükogeeni varud lihastes ja maksas. On oluline, et peaaegu iga pulsi korral põletaks keha nii süsivesikuid kui ka rasvu, kuid iga allika osakaal varieerub, sõltuvalt treeningu intensiivsusest. Kui kõnnite või kergjooksul, aeglaselt pedaalides ja saate seda pikka aega teha ilma õhupuuduse ja märja särgita, on treeningu intensiivsus väike.

Töö peamine kütuseallikas on rasv. Rasva muutmine kütuseks võtab kauem aega, kuna see võtab palju hapnikku. Kuid selle energiaallika peal saate töötada väga pikka aega - tundide kaupa - ja mitte tunda väsimust.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis? Kuigi ükskõik milline treening võib põletada kaloreid, kiireneb 45 minuti pikkune käimine mobiliseerima keha rasvavarudesse panema ja säästa rasva.

Glükogeen Kui kiirendad, hakkad pedaali viima või jooksed kiiremini, tõuseb pulss, pole piisavalt õhku, hakkad sagedamini hingama ega saa enam trenni ajal rääkida. Sel hetkel lülitub keha ümber teisele, kiiremale ülekandele. See lülitub kütusele, mis annab energiat kiiremini - süsivesikutele.

mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus eemaldage nagu rasva kiiresti

Selle kiire kütuse eest maksame kiire väsimuse - võite maksimaalse kiirusega joosta väga lühikest aega. Nende kahe äärmuse vahel põlevad rasvad ja süsivesikud igal kardio-treeningul.

Mis on südame löögisageduse tsoonid?

Kiirendades hakkame põletama proportsionaalselt vähem rasva ja rohkem süsivesikuid. Aeglustades hakkame jälle rohkem rasva põletama.

Milles on probleem?

mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus mis poleb kohurasva kiiresti

Seega on pulss, mille korral põletatud kalorite protsent on suurim rasvadest. Sellest sündis mõte, et on vaja tegeleda ainult "rasvapõletustsooniga".

Kuid see, et kasutatakse rohkem protsenti rasva, ei tähenda, et absoluutarvudes kulutataks palju rasva. Te põletasite kalorit ja peaaegu kõik neist on rasvast. Põlesite kalorit, kuid rasva osa on vaid pool. Protsentuaalselt põletasite vähem rasva, kuid absoluutarvudes - kalorit ja see on rohkem.

Ilmselt põletame intensiivse treenimisega rohkem kaloreid. Lyle MacDonald kirjutab: Suure intensiivsusega kardiotreeningud võivad olla kehakaalu langetamiseks tõhusamad. Nendes tingimustes kahandate glükogeeni varusid, kuna süsivesikud on peamine kütuseallikas. Kuid pärast rahuolekus treenimist põletab keha rohkem rasva ja toiduga kaasnevad süsivesikud lähevad glükogeeni. Kuid üldiselt pole kõik treeningu ajal põletatud vähem oluline kui see, mida põletate terve päeva jooksul see tähendab, et teil on kalorite defitsiit.

mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus kuidas poletada rasva maha pecots

Tavaline aeglane kardio on kasutu? See, et rasvapõletustsoon ja kiire kaalukaotus pole omavahel seotud, ei tähenda, et selline kardio oleks kasutu. Esiteks on see ohutu viis täiendavate kalorite kulutamiseks, et mitte piirata liiga palju kaloritarbimist.

Mis pulss põletab rasva - Veenid

Teiseks on see aktiivse taastumise viis pärast jõutreeningut eraldi päeval. Kehas paraneb vereringe, rohkem toitaineid siseneb lihastesse ja lagunemissaadused erituvad kiiremini. Kolmandaks, see on kontroll ületreeningu üle.