Liigu sisu juurde

Oma laiahaardelises Bostoni jõusaalis, mida George Foreman oli varem nimetanud klubiks, annab kuulsa maailmameistri poksija poeg George Foreman III kõigile võimaluse töötada kotiga ning parandada lihas- ja stressitaset. Brentwoodi ja Lääne-Hollywoodi piirkonna stuudiote klassides kasutatakse HIIT-vormingut, mis algab jooksulindilt ja liigub põrandal vastupanuõppele. Vahepeal hoiab The Weeknni, Beyoncé ja Drake'i esitusloend asju kõige paremini hüppamas. Tal on oma kanalil ka mõni kuulsuste erikülaline, nagu see abitreening koos Jason Deruloga. Kogu keha treening on intervalliprintsiibis; peate video algusest lõpuni edastamiseks kõvasti tööd tegema. Ja kuna süsivesikud on meie peamine energiaallikas, siis kui te neid piisavalt ei söö, võite hakata tundma loid ja nõrkust, mis ei tekita hea enesetunnet ja võib põhjustada kõrge kalorsusega mugavustoidu nautimist.

Nii et ärge kaevake seda! Muidugi on leitud, et õunasiidriäädikas viivitab mao tühjenemist ja hoiab teid seeläbi kauem täis, kuid see, et teete sellest iga päev võtte, ei tähenda, et võite oma dieedi muutmata jätta.

Tilgutage seda ACV-d julgelt oma salatile, kuid veenduge, et lõikate ka rämpstoitu, töötate välja ja väldite nende tegemist 50 väikest asja, mis muudavad sind paksemaks ja paksemaks. Ainus probleem?

20+ parimat YouTube'i treeningkanalit igat tüüpi treenimiseks

Kui soovite teada saada, milliseid suupisteid köögist välja visata, lugege neid 25 halvimat 'tervislikku' suupistet kaalulanguse jaoks. Need kalorivabad valikud ei aita teil kärpida; Tegelikult võivad need teie soolestikule vastupidist mõju avaldada. Samal ajal kui säästate endale kaloreid ja grammi suhkrut, säilitab magusaisu küllastumine jätkates ainult lootust kraamile, mistõttu on chloe ting rasva poletamine, et murrate oma tahtejõu maiusele lubamiseks.

Lisaks on uuringud näidanud, et kunstlikud magusained võivad kahjustada teie soolestiku tervist, mis võib samuti puhverdada teie võimalusi kaalulanguse edukaks saavutamiseks.

Ja selle asemel, et takistada ainult kaalulangetamist, võib see tegelikult põhjustada teie naela pakkimist. Tegelikult leidsid Wake Metsa teadlased, et dieedipidajad, kes magavad viis tundi või vähem, panevad protsenti rohkem kõhurasva kui need, kes magavad seitse kuni kaheksa tundi öösel, samas kui need, kes magavad rohkem kui kaheksa tundi, pakivad sellest vaid veidi vähem. Eksperdid oletavad, et kaalutõus võib olla tingitud täiendavast põletikust, mis on põhjustatud põletikulised tegurid tuntud kui CRP: ühend, mida teie keha magamise ajal toodab.

Näljatunde reguleerimisel ja ainevahetuse säilitamisel on ülitähtis vedeliku säilitamine, kuid loodame, et mõtlete selle joogiveega pudelivee uuesti läbi.

Plastpudelid sisaldavad ühendit nimega Bisfenool A, mida tavaliselt nimetatakse BPA-ks, mida on seostatud rasvumisega: Harvardi uuring näitas, et täiskasvanutel, kelle uriinis oli kõrgeim BPA kontsentratsioon, oli oluliselt suurem vöökoht ja rasvumise tõenäosus kui madalaim kvartiil.

20 kaalulangetamisreeglit, mille järgimise saate lõpetada

Whole30 või Paleo proovimine võib olla hea hüppepunkt, kuid ärge lubage, et need piiravad dieedid muutuksid kõikehõlmavaks. Kui tundub, et peate kinni pidama ägedalt struktureeritud dieedist, võib see dieedi rikkumisel põhjustada süütunnet või stressi. Pigem keskenduge mitmesuguste tervislike toitude söömisele ja pidage kinni õigetest osadest.

30 lb kaalulangus 30 paeva jooksul

Võite eelistada vähese mõjuga kogu keha konditsioneerimise programmi. Või pagan, olge loominguline: minge aerutama, riputage laest tagurpidi siididele või peksake lihtsalt mõnda trummipulka, nagu oleksite Tara Reid filmis Josie ja Pussycats. Et aidata teil välja selgitada, milline treening peaks olema sinu treening edjõudsime sügavasse butiikfitnessi stseeni, et ümardada 32 riigi parimat kohtade kujundamist, higistamist ja kokkusurumist. Minge nüüd ja leidke endast parim, enne kui "mina teen"!

Keha 57 On põhjust, miks Misty Copelandil on kadestamisväärne kehaehitus ja poos, ning see pole mitte ainult suurepärane geen. Mõningane au on tingitud balletibaarist, mis on Physique57 lihaseid raputava, intervallipõhise meetodi keskmes. Need, kes soovivad saada chloe ting rasva poletamine oma sisemise tantsijaga, kuid ei ela kahe ranniku lähedal, saavad treenida ka soovi korral veebis.

meeste ajakiri poletab rasva

Kolin Hõljuge nagu Adriana, nõelake nagu Hadid! Poks on nende Victoria Secreti nokaudide eelistatud treeningumeetod ja nüüd saate samu tulemusi taga ajada NYC Rumble'is.

nadala kaalulangus vlcd-le

HIIT-i kõrge intensiivsusega intervalltreeningjõutreeningu, ainevahetuse parandamise ja kardiotreeningu elementidega viskab see poksist inspireeritud rühmatreening tund kümne tulevooru ajal teile palju. Kas vajate lisamotivatsiooni, et hoida teid pisarakujulise, veega täidetud treeningukoti löögiga? Anatoomia kell Miami on tuntud oma tõsiste rannakehade poolest ja paljud neist pärinevad Enne pulmakleidi libisemist registreeruge mõneks kuuks Killer Core Pilates, mis muudab teie mesinädalad kõhu tooni.

Seejärel pange ennast jacksiga Get Jac'd, kõrge intensiivsusega jõutreeninguklassiga, mis jätab teie kätesse ja ülakehasse tõsiseid lõikeid. Sky Tingi jooga Sky Ting Yoga, New Yorgi Timesi loodud moe lemmikute rahulik joogastuudio Manhattani madalama moe- ja idufirmade klientuuri tõukejõu tõttu, kutsub teid jalanõud jalast võtma ja sõna otseses mõttes pisutki püsima.

20+ parimat YouTube'i treeningkanalit igat tüüpi treenimiseks - sobivus

Pärast paljaste jalgade kaevamist tunniajase treeningu juurde, kus on Katonahi, taoisti, Hatha ja Vinyasa joogastiilide hübriid, mis sobib kõigile kogemustasanditele, saate uues TriBeCa stuudio kergete vannidega puhkeruumis külastada. Te ei jäta mitte ainult head enesetunnet, vaid ka mõningaid praktilisi tööriistu ja tehnikaid, mis aitavad teil suurel päeval!

Miami piirkonnakoodi nime saanud NYC, Boston, DC ja nüüd LA kohad pakuvad endorfiinidest pakatavaid tantsu- ja kardiotunde, mis tunnevad end pigem reivide kui treeningutena. See võib muuta teid füüsiliselt ja ka vaimselt. Mõelge enesekindlusele, mida tantsupõrandal tunnete - ja seal pole isegi alkoholi! Aju fitnessi Kui elate San Diegos või Orange'i maakonnas, pole vabandust, kui te ei käi vahekäiku toonides surfari kehaehituse ja päevitusega!

Nii et kuigi me ei taha, et te kõhupiirkonna, lõtvate käte või seljapunnituse pärast rõhutaksime, garanteerime, et märkate ainult teie, täiesti toetage teid pulmade ettekäändena, et saada oma elu parimasse vormi. Ehkki meile tundub, et teil on ainult üks võimalus oma suurel päeval oma parim välja näha, soovitame ka teil oma pulmadest ja nendele eelnevatest kuudest mõelda stardijoonena, mitte finišijoontena.

Paddle Into Fitness pakub klassi Surfer Sculpt, mis hõlmab rannajooksu koos kogu püstise aerulauarutiiniga: aerusprintid, treeninglaual liikumised chloe ting rasva poletamine püstijooga see on õige - poseerid ookeanis hõljudes! Lõpuks õndsustatakse teid vee peal viibimisest ja teie keha sisemised lihased - eriti südamik - on töötanud rohkem kui kunagi varem, püüdes selle kõige kaudu stabiliseeruda.

Brentwoodi ja Lääne-Hollywoodi piirkonna stuudiote klassides kasutatakse HIIT-vormingut, mis algab jooksulindilt ja liigub põrandal vastupanuõppele. Iga minutiline klass on erinev, et vältida seda kardetud platoot, kuid sageli hõlmavad need selliseid liigutusi nagu kettlebelli tricepi tagasilöögid või Bosu palli burpeed, et pingutada oma ülakeha ja põletada kusagil kuni kalorit seansi kohta.

Kui teil on aega napilt või elate mujal kui Californias, on Burn l ka viie minutilise osaga videosari pealkirjaga Full Body Burn. Kui langetate oma keha põranda suunas tavapärases surumisasendis, tõstke parem jalg põrandalt ja viige põlve keha küljele küünarnuki suunas.

Algasendisse naasmiseks pöörake liikumine tagasi ja korrake seejärel vastasküljel.

6 käiku 6-Pack abs jaoks isiklikelt treeneritelt

Seejärel liigutage parem jalg väljapoole, veidi selja taha. Lõpeta iga kordus, pöördudes tagasi algasendisse. Treeningu näpunäide Lisatud väljakutseks soovitab Horton hoida 5-naelast hantlit käes, mis on teie pea kohal, nagu ta ülaltoodud GIF-is demonstreerib. Tema treeningud on tavaliselt umbes minutit pikad ja hõlmavad kõike alates toonimisest kuni kõrge intensiivsusega intervalltreeninguni.

Armastame, et ta siseruumides kõndimise treeningud hoiab sind kodus viibimise ajal aktiivsena.

maksimaalne kaalulangus iga nadal

Lisaks saadab ta alati erinevaid treeningprobleeme; meie lemmik on tema 2-nädalane hakkimisväljakutse, mille eesmärk on kogu keha tugevdada ja toonida. Fitness YouTuber Mad Fit'i koreograafide Maddie kohandab treeninguid edetabelite tippu kuuluvate laulude rütmiga. Armastame ka tema korteri ja naabri sõbralikke treeninguid, mis on tõhusad, kuid väldivad hüppelisi liigutusi. Natacha Oceane pakub oma YouTube'i kanalil kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid ja keskendub südameliigutustele, et aidata teil püsida vormis, rasva põletada ja tugevdada südame-veresoonkonna vastupidavust.

sakura slimming

Tema varustuseta ja müravabad treeningud on suurepärased kodus treenimiseks. Ta astub trenniga kohe ärisse ja ei veeda aega veetlevalt.

Klasside jaoks pole lisavarustust vaja, kõik harjutused sooritatakse nende enda kehakaaluga. Intensiivne kogu keha treening: põletage kalorit 30 minutit Treening sisaldab 3 ringi 4 harjutust. Iga vooru korratakse 4 ringi.

Kaalukaotus Reeglid on reeglid põhjusega.

Kolmas voor: Groiners, külgmised hüpped, ühe jala hüpped Rühe jala hüpped L. Intensiivne kogu keha treening Põletage kalorit 30 minuti jooksul kodus 2. Kogu keha treening: kalorite põletamine — 25 minutit Treening sisaldab 2 vooru 4 harjutust; iga ringi korratakse 3 voorus. Põletage — kalorit ja kaotage armastuse käepidemed!