Liigu sisu juurde

Samal ajal ei saa keha rasvavarusid nii kiiresti muuta vajalikeks aineteks. Peame end värskendama! Trepp lifti asemel, muruniitmine, puude lõhkumine, lumekoristus, isegi šoppamine. Pea meeles, et dieet ega tervislik toitumine ei ole söömise lõpetamine ega nälgimine.

  • Kuidas põletada rasva jalutuskäiguga
  • Varvid kaalulanguspaketid
  • Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks - Pähklid
  • See on vaid võitlus näljaga, mille kaotad varem või hiljem.

Selleks ei ole vaja vahetada treeningmeetodit, vaid lisada intensiivsust. Neli peamist võimalust selleks on kepid, lisakilod, intervall ning mäed — kõik neli suurendavad rasvapõletust.

Vähemalt 15 sammu päevas Selleks, et kõndimisega kaalu kaotada, tasuks kõndida iga päev vähemalt 15 sammu. Sa ei pea enda sammude arvu üleöö kasvatama, kuid iga progress aitab kaasa.

Kepid ning lisakilod aitavad tõsta koormust, mille mõjul pulss tõuseb, muutud tugevamaks ning põletad rohkem rasvu. Sarnane mõju on mägedel ning intervalltreeningul.

rasvapoleti seep

Kui soovid rohkem pingutada, suurenda käimiskiirust, vali erinevate variantide seast ning testi oma piire.

Sa muutud mis on rasva poletamine jalutuskaik, jõuad rohkem, sinu füüsiline konditsioon paraneb ning rasvapõletus suureneb.

Kepid — suurendavad efekti Kepid aitavad aktiveerida ka ülakeha, suurendades nõnda kaalulangusravi nhs kuni 45 protsenti, seda muidugi juhul, kui kasutad keppe kõndides efektiivselt.

Oluline on, et keppide kõrgus oleks õige.

poletage rasva ehitada lihaseid kiiresti

Kui kepi maha toetad ja käepidemest kinni hoiad, peab küünarnukk olema kraadise nurga all. Tõuka keppidega hoogsalt, jalgade väljaaste meenutab suusatamist.

Lisaraskused — kulutavad rohkem energiat Kinnita kätele, jalgadele või kehale lisaraskused, sest need aitavad põletada rohkem rasva ning muudavad sind tugevamaks.

5 paeva slim alla leslie sansone

Alusta raskustega treenimist järk-järgult, kõndides alguses lühemaid distantse. Intervall — annab rasvapõletusele hoogu Intervalltreeningu käigus vaheldub kiire tempo aeglasega. Kõnni mõned minutid eriti kiiresti, mis on rasva poletamine jalutuskaik seejärel taas normaalse kiirusega jätkata.

Nahaalune ja sisemine rasv

Tempo vaheldumine kiirendab põletusprotsessi. Kui tavalise kiirusega peaks kilomeetri läbimiseks kuluma 12 minutit, siis kiirkõnniga kulub sama vahemaa läbimiseks vaid 7 minutit.

Käies kiirustega mängimine suurendab rasvapõletust kuni 50 protsenti. Kiirkõnd muudab ka südame tugevamaks ning parandab kopsumahtu.

nao salendav sideme

Alusta alati rahuliku kõnniga minutitet lihased soojaks saaksid, seejärel võid alustada intervallidega. Ka lõpus peaksid viimased minutit läbima rahulikus tempos, et lihaseid lõdvestada.

Related Content

Näited intervallitrenniks: 5x1 minutit kiiret kõndi vaheldub 2-minutilise aeglasema kõnniga; 5x2 minutit kiiret kõndi vaheldub 2-minutiliste aeglaste kõndidega. Mäed — tugevdavad lihaseid Kõnnid kiires tempos, kuid vali marsruut, kus leidub künkaid ja mägesid. Mitmekesine profiil on hea viis tugevdamaks lihaseid ning käivitamaks rasvapõletust.

kaugkaalu langetamise treener tookohti

Kui muidu oled harjunud tasasel teel jalutama, siis proovi leida marsruut, mis sisaldaks ka kuplilist maastikku. Mine künkast üles kiirkõnnis ning alla tule aeglasemalt, et hoiduda vigastustest. Võid ka samast mäest mitu korda üles-alla kõndida. Eriti hea tulemuse saavutamiseks on hea kõndida liivas, sest see kulutab peaaegu kaks korda nii palju kaloreid kui kõval pinnal jalutamine.