Liigu sisu juurde

Väherasvase ja süsivesikuterikka toidu teiseks eeliseks on see, et sellest saab iga päev kõhu paremini täis, ilma et manustataks liiga palju kaloreid. Piisav uni mängib olulist rolli meie elus. Nagu me ise, on ka meie keha üpriski tark. Tegelikult on kõige parem kasutada ära igapäevaelus tekkivad liikumisvõimalused. Kui vältida mingi kindla kehaosa treenimist, siis võib juhtuda et inimene kaotab nii lihast kui ka rasva. Vajalik veekogus sõltub treeningu intensiivsusest, sest mida rohkem treenida, seda suurem on dehüdratsiooni oht.

Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine!

Kuidas vähendada keharasva? @Kuidas??? TV (12.07.2020)

Esmalt röövib poletage koige keha rasva energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt.

  1. Slimming updo soengud
  2. Salendav plaaster
  3. Söö rohkem neid viit toitu!

Süües tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jäädes kindlaks oma treeningplaanile, on võimalus tõeliseks rasvakaotuseks! Paljudele seostub kaalulangetusega kohe süsivesikutevaene dieet.

Kui soovid rasva kaotada, siis veendu, et sööd iga päev vajalikus koguses kvaliteetseid süsivesikuid nagu näiteks pruuni riisi ja kinoat. Süsivesikud annavad meile energiat terveks päevaks ning aitavad kaasa meie treeningu efektiivsusele.

#1 Söö piisavalt!

Meie keha funktsioneerib paremini kui me ei üllata seda koguaeg. Püüa süüa toidukordi iga päev teatud ajavahemikus, mine magama iga õhtu umbes samal ajal, treeni iga päev samal ajal ja püsi oma treeningkava juures.

poletage koige keha rasva

See tagab kehale stabiilse aluse, et töötada efektiivsemalt ning seejuures kiirendada meie ainevahetust. Sealjuures väldi ekstreemdieete, paastumisi ja puhastuskuure, mis seavad su keha šokiseisundisse. Selle tulemusena aeglustub ainevahetus kolinaga ning jälle normaalselt toitudes, hakkab keha ruttu rasva talletama, et nö ellu jääda järgmise kriisi ajal.

Ei, jõutreening ei tee sind suureks ning mehelikuks. Sel teemal pikemalt siit!

poletage koige keha rasva

Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha. Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapõletusmasina! Nagu me ise, on ka meie keha üpriski tark.

Kui me teeme iga treeningkord samu harjutusi, siis meie keha õpib kasutama lihaseid selle jaoks võimalikult poletage koige keha rasva ning adapteerub sellega.

See ei nõua lihastelt enam esialgset pingutust.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Seetõttu on tähtis lihaste kasvatamiseks läheneda harjutustele erinevate külgede alt. Teine hea moodus on võtta kasutusse iga kord väheke raskemad raskused, et keha proovile panna. Kui treenides ei nähta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tõstetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujärgseks taastumiseks.

See viib vaid vigastuste ning kurnatuseni.

#2 Söö süsivesikuid!

On vale arvata ka, et mida rohkem kaloreid põletada, seda rohkem põletatakse ka rasva. Tundide viisi ratta või jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kõvasti vaeva näinud. Selle asemel, et tunde päevas treenida, lase professionaalil endale sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning ära unusta premeerida end puhkepäevadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab!

Tänapäeval istuvad inimesed telefonis igal võimalusel ning kulutavad kümneid minuteid ise sellest aru saamatagi.

poletage koige keha rasva

Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja! Nii ei anna sa võimalust millelgi end treeningu ajal segada.

Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Naised on jutupaunikud ja paratamatult jäävad jõusaalis lihastemägede peale kihistama või teiste naiste vormi kadestama.

Samal teemal

Leppige sõbrannaga kokku, et treeningu ajal te üksteist ei sega või jäta sõbrannatamise poletage koige keha rasva kohvikutesse! Äkki sa vaid arvad, et toitud väga tervislikult ja treenid korralikult? Vaata kogu oma igapäev kriitilise pilguga üle: kas sa ikka liigud piisavalt, teed sa trenni hingeldama panevalt, kas maiustad liiga tihti või sööd toite, mis sinu toitumiskavasse ei peaks kuuluma?

Kui siit rasva poletamine oli retsept sealt tuleb väike kõrvalekalle, siis ei saagi oodata märkimisväärseid tulemusi.

Proovi kasvõi 1 nädal olla nii range kui suudad ja vaata, kas tunned või näed erinevust. Arvatavasti mõistad, et see polegi nii raske ja tulemused on seda kõike väärt!

poletage koige keha rasva

Vaev teebki selle tulemuse nii magusaks. Toitu tervislikult iga päev ja järgi oma treeningkava ning tulemused ei saa kaugel olla. Pea meeles, et iga väiksemgi muutus on siiski muutus!

  • Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada - Anne & Stiil
  • Body recomposition/ Kuidas kasvatada lihast ja põletada rasva samal ajal – Laura raamatublogi
  • Millised rasva poletavad toidud
  • Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada - Tervis - sõlepland.ee
  • Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -
  • Kuidas põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  • Kõhurasva Põletamine - 15 Nippi Lameda Kõhu Saamiseks - Boost-Up Fitness
  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba.

Navigeerimine

Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada

Sarnased postitused Ma pole perfektne. Ma pole paks. Ma olen mina.