Liigu sisu juurde

See harjutus on testitud, näidanud, et see on väga tõhus kalorite põletamisel. Söö teadlikult. See kõlab hullumeelselt, aga mis iganes see ka pole, kaalu langetamiseks peate võtma kaloreid. Tehke väga kõrge ja mõõduka intensiivsusega harjutuste kombinatsioon. Lihaste kasvu füsioloogia Teie lihastes toimub iga päev kaks elutähtsat protsessi - valgusüntees ja valkude lagundamine. Kuidas kaalust alla võtta, et rasv kaoks ja mitte lihased?

Kui teie eesmärk pole mitte ainult keharasva vähendamine, vaid ka lihaskoe säilitamine, peaks jõutreening olema osa teie treeningplaanist. Ilma sellise treeninguta ei vabane mitte ainult liigsed rasvavarud, vaid ka lihased, millega peate uuesti pingutama.

Kuidas 2 kuu jooksul kaotada 14 kg

Lääne-Virginia ülikooli uurimuses võrreldi madala kalorsusega dieedi tulemusi erinevat tüüpi treeningutega. Üks rühm tegi neli korda nädalas kardiotreeninguid, näiteks kõndimist, jooksmist või rattasõitu. Teise rühma eesmärk oli teha jõutreeninguid kolm korda nädalas, ilma igasuguse kardiotreeninguta.

on pool kivi kaalulangus hea

Kolme kuu pärast võrreldi tulemusi ja selgus, et mõlema rühma osalejad kaalusid. Kardiorühmas kaotasid osalejad keskmiselt 12 kg rasva ja 4,1 kg lihaseid.

parimate kaalulangus taganevad

Jõutreeningust osavõtjad vähendasid oma kaalu 14,5 kg rasva võrra ilma lihasmassi kaotamata. Pärast 8-nädalast treeningut saadud tulemuste järgi kaotasid kõigi rühmade osalejad umbes 9 kg rasva, selles osas olulist erinevust ei olnud. Rühmade vahel oli aga lihaslangus erinev. Ärge unustage süüa piisavalt valke, aminohappeid ja vedelikke, kontrollida süsivesikute tarbimist ja kohandada treeninguid selle järgi.

Meie artiklis loetud nõuandeid on lihtne järgida ja need võivad teie tulemust oluliselt mõjutada.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Loodame, et artikkel on teid inspireerinud ja oleme rikastanud teadmisi kaalulangetuse valdkonnas. Kui teile meie artikkel meeldis, toetage meid kindlasti meeldimise ja uuesti postitamisega. Kuidas õigesti kaalust alla võtta, et jätta rasva ja mitte lihaseid: keha ümberkompositsiooni saladus Keha ümberkompositsioon on keha taastamise pikk protsess, mis põhineb soovil saada samal ajal lihasmassi ja põletada rasva.

Keha ümberkompositsiooni on võimatu teostada ilma õige lähenemisviisita toitumisele ja treeningule.

Parim dieet rasva kadu!

Tekib küsimus, kas rasva on võimalik muuta lihaseks? Selline protsess pole võimalik. Kuid on täiesti võimalik lihasmassi kasvatada ja samal ajal rasva põletada, ehkki see on vastuolus teie energiavajadusega. Lihaste kasvatamine nõuab liigseid kaloreid, rasvade põletamine aga defitsiiti. Kuidas muuta rasv lihaseks?

Kuidas see tegelikult töötab? Kes suudab seda teha ja kes mitte ning miks? Siit saate teada, kuidas lihaseid kasvatada ja rasva põletada Kuidas kaalust alla võtta ja lihaseid kasvatada? Miski ei sunni inimesi tulema jõusaali ja võtma selliseid toidulisandeid nagu soov lihaseid kasvatada ja rasva põletada, see tähendab keha taastamiseks, nagu eksperdid seda protsessi armastavad nimetada. Keha ümberkompositsioon on keha taastamise väga pikk ja keeruline protsess, mis põhineb soovil samaaegselt suurendada lahja kehamassi ja vähendada rasva, mida on sageli võimatu saavutada, järgimata kalorite ja harjutuste arvu arvutamisel rangeid reegleid.

Kuidas kaotada keharasva

Peaasi on teada, et lihaste ülesehitamine ja põletamine on meie rasva kadu 9 nadala jooksul energia seisukohalt kaks vastupidist protsessi. Lihaste kasvatamine nõuab liigseid kaloreid, rasvade põletamine aga puudujääki. Õige lähenemisviisi puudumisel võib nende toimingute samaaegne teostamine viia soovimatute tagajärgedeni. Kõik ütlevad: "Rasva kaotamiseks peate tegema natuke trenni, sööma õigesti ja võtma toidulisandeid.

Kas on võimalik üheaegselt lihaseid üles ehitada ja rasvast lahti saada? Mul on uudised: head ja halvad. Hea: jah, rasva kaotamine lihaste kasvatamise ajal on võimalik.

Halb: see on võimalik ainult teatud tingimustel. Väga halb: enamik näpunäiteid kohvi klistiiride kaalulanguse ulevaated kohta, kuidas kaalust alla võtta, et rasv ja lihased ära ei läheks, on väärtusetud. Jah, need "gurud", kes vannuvad teadvat lihasmassi kasvatamise saladust, räägivad peaaegu alati jama.

Ja ma saan seda tõestada. Selles artiklis räägime sellest, kuidas keha tegelikult lihaseid kasvatab ja rasva eraldab, ning seejärel vaatame, mida peate selle saavutamiseks tegema. Alustame lihasmassi suurendamisest. Kas on võimalik samaaegselt lihasmassi kasvatada ja rasva põletada!? Lihaste kasvu füsioloogia Teie lihastes toimub iga päev kaks elutähtsat protsessi - valgusüntees ja valkude lagundamine.

Valkude lagundamine tähendab nende lagundamist väiksemateks komponentideks: peptiidideks ja aminohapeteks. Valkude süntees tähendab nii nende uut loomist kui ka nende väiksemaid komponente. Kui olete tervislik ja toitumine korras, jääb lihaskoe üsna stabiilseks. See tähendab, et sünteesi ja lagunemise tase on enam-vähem tasakaalus ning te ei kaota ega suurenda rasva kadu 9 nadala jooksul elus märkimisväärset lihasmahtu.

Rangelt võttes kaotad vananedes lihasmassi, kuid mõistad asja. Lihaste aja jooksul kasvamiseks peab valgusünteesi tase ületama selle lagunemise taset. See tähendab, et keha peab tootma rohkem valke, kui ta kaotab, ja siis on lihaste kasv veidi suurenenud. Siis mida teha, et valgusünteesi kiirus ületaks lagunemiskiirust? Selle protsessi alustamiseks ja jätkamiseks peate tegema teatud toiminguid.

Lihastes toimub üsna aktiivne ainevahetus ainevahetusmille säilitamiseks on vaja üsna palju energiat. Ilma selleta lihased ei kasva. Ja peamine asi, mida peate siin tegema, on muidugi lihaste treenimine.

Grafting Apple

Jõutreening kahjustab lihasrakke, mis annab kehale märku suurendada valgusünteesi lihaste taastamiseks. Kuigi see ei tähenda, et lihaseid taastades viib keha need tagasi oma varasemasse seisundisse.

See püüab kohaneda uute stiimulitega - treenimisega - ja toodab uusi lihasrakke, suurendades lihase suurust ja tugevust.

Kuidas kaalust alla võtta nädala jooksul, kuidas kaalust alla võtta nädalal 10 ru

Uuringud näitavad, et progresseeruv ülekoormus on lihaste kasvu peamine tingimus. Kui te süstemaatiliselt oma lihastele üha rohkem stressi teete, kohanevad nad sellega pidevalt, muutudes aina suuremaks ja tugevamaks. Tõelise tõstjana peate tugevnema, kui soovite suuremaks saada.

  • Prometrium 2021mg kaalulangus
  • Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Kas soovite esitada endale väljakutse?
  • Keharasva kaotamiseks peaksite ühendama efektiivse aeroobse treeningu oma dieediga.
  • Kui te saaksite teada, et sööte iga päev rohkem kaloreid, võtab dieedietapp teid kauem kui päeva.
  • Kas kaalulangus paraneb une
  • Fitness vs fat burn
  • Kaalut alla võtmine võib tunduda uure eemärgina, kuid tegelikult aate 2 kuu jookul 14 kg kaalut alla võtta aboluutelt, kui ööte targalt ja lülitate treeningu oma iga Sisu Nõuanne Kaalust alla võtmine võib tunduda suure eesmärgina, kuid tegelikult saate 2 kuu jooksul 14 kg kaalust alla võtta absoluutselt, kui sööte targalt ja lülitate treeningu oma igapäevarutiini.

Muidugi võivad lihased muutuda tugevamaks, ilma et nende suurus suureneks suurenenud neuromuskulaarse aktiivsuse tõttukuid saabub hetk, kui teie treeningu eesmärkide saavutamiseks on vaja rohkem lihaskiude. Pumpamine on suurepärane ja seda saab treeningukavasse lisada, kuid kõrged kordusvahemikud ja kurnavad komplektid ei tohiks kunagi keskenduda. Selline treening suurendab oluliselt metaboolset stressi, mis soodustab lihaste kasvu, kuid mitte nii palju kui progresseeruv ülekoormus.

Seetõttu on jõusaali suurimad sportlased reeglina ka kõige tugevamad ja seetõttu pole neil, kes jälitavad pumpamist, supersetse, tilkade komplekte, hiiglaslikke komplekte jne, samad füüsilised omadused. Teie peamine eesmärk treeningutel peaks olema oma töövõime pidev tõstmine.

Kuidas nädala jooksul rasva saada?

Kui te seda ei tee, ei saa te progresseeruva ülekoormuse eeliseid ega võta väikest lihasmassi, hoolimata sellest, mida te selle jaoks veel tegite noh, kui te muidugi ei kasuta "keemiat". Raske treening ja järkjärguline ülekoormus ei taga lihaste kasvu, sest ka teie peate sööma õigesti.

Ilmselt olete kuulnud, et suuremaks saamiseks peate palju sööma ja selles on ka tõde. Peate tarbima piisavalt valke, mis loob aluse lihaste kasvuks, ja peate tarbima piisavalt kaloreid, et tagada kõige tõhusam valgusüntees. Enne kui vana vana dieedist, vaatame aga keha ümberkomponeerimise teist külge, nimelt rasvapõletust. Rasvapõletuse füsioloogia Kuidas panna keha rasva põletama? Rasva kaotamine on lihtsam kui arvasite.

Ärge jääge dieedile rippuma. Te ei pea vältima süsivesikuid ja tegelikult muid toiduaineid.

Te ei tohiks süüa rangelt kindlaksmääratud portsjonite arvu päevas vastavalt ajakavale. Ärge proovige hormoonidega manipuleerida. Kaalukaotuse vigade vältimiseks peate mõistma selle protsessi mehaanikat - kuidas rasva õigesti põletada. Esimene ja kõige olulisem mehhanism on energiabilanss.

See tähendab suhet toidu kaudu kehale antava energia ja rakulises ning füüsilises tegevuses kulutatud energia suhet. Seda suhet mõõdetakse sageli kilokalorites. Viimase aasta kaalulangetuskatsetes on tõde järgmine: peate kulutama rohkem energiat kui kulutate. Võib-olla olete seda kõike varem kuulnud ja kui olete pettunud, lubage mul selgitada, kuidas õigesti põletada rasva, mitte lihaseid. Toitu süües annate kehale lühikese aja jooksul suhteliselt palju energiat.

See põletab osa sellest energiast ja osaliselt salvestab selle rasvana edasiseks kasutamiseks.

Tõde ajakirjast Fat Loss

Teaduslikult nimetatakse seda toitainete imendumise protsessi "pärast sööki". Saa piisavalt magada: Jõutreeningutest täielikuks taastumiseks veenduge kindlasti piisavalt magada. On väga soovitatav, et täiskasvanud peaksid saama üldise tervise tagamiseks 7—9 tundi und öösel.

Vaadake veel: mao vähendamise näpunäited 6. Toitu närida: Mantratest üks, mis aitab teil vähendada kõhu rasva ja puhitus, on hoida toitu suus pika aja jooksul närimiseks. Parem seeditav toit vähendab puhitust. See vähendab ka toidu söömist märkimisväärselt ja seeläbi peatub mao puhitus.

Sooritage kardio: Kandke kardio vähemalt 30 minutit. Tavaliselt põletate süsivesikuid, oodates minutilise märgi saavutamist pluss rasvavarude vähendamist.

Suurema kaalukaotuse jaoks ette nähtud, laiendage oma intensiivse ettevalmistuse pikkust 45 minutini 5 korda iga nädala jooksul järgmise kahe nädala jooksul. Pange oma dieedile madala rasvasisaldusega piimatooted: Lõss, proteiinirikas Kreeka jogurt ja veel madala rasvasisaldusega juust aitavad teil rasvavarude parandamist soodustavat hormooni kaltsitriooli täidisega ja tükeldatud kujul. Söö vähemalt 6 untsi. Tarbi rohkem valku: Eelistatult peavad kõik teie valgud olema lahjad, näiteks kala, munavalged, kana või punase liha jaotustükid, muutes rasva väga väheks.

kuidas poletada reie rasva isas

rasva kadu 9 nadala jooksul Valk nõuab keha assimileerimiseks rohkem energiat ja see ehitab lihaseid. Sööge sageli nii palju kui võimalik, enamasti soovitatakse süüa nelja täisväärtuslikku söögikorda, sööd sageli ja sageli suupisteid, mis ei tee sind ebamugavalt täidiseks. Suure koguse kalorite lisamine toidule või dieedile aitab palju.

Söömine rohkem teravilju, nagu nisu jne, aitab ka teatud tüüpi puu- ja köögivilju 5. Piimatoodete söömine või joomine võib näidata suurepäraseid tulemusi 6.

Regulaarne ja täiuslik liikumine aitab palju, mõned inimesed võivad valida jõusaali ja mõned inimesed kodus, selle tulemused on peaaegu sarnased. Soovitatav on juua palju ja palju vett, kuna vesi on inimkeha jaoks väga oluline. Jälgige oma kalorite taset. Palju ja palju tärklist aitab, näiteks paljude riiside söömine näitab mõnele parimaid tulemusi Õige söömine: Rasvaks saamine ei tähenda, et jätkaksite rämpstoidu söömist ja arvaksite, et lähete paksuks, jah, võite küll paksuks minna, kuid see võib teie tervist mõjutada, muutes teid ebatervislikuks ja kõlbmatuks, seetõttu on vaja süüa õigesti, vältida ebatervisliku rämpsu söömist toit, et ennast rasva väljanägemisega teha, näiteks head kaloreid sisaldavad toidud, piimatooted, liha, kartul jne.